نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آذر 1401 - 8:50   |   کد مطلب: 31525
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از ثبت ۲ وقف جدید به ارزش ریالی بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: شمار موقوفه های این شهرستان هم اینک به ۱۹۳ مورد رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ "ابوذرعباسی" در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این موقوفات توسط «غلامرضا عبدی» و حجت الاسلام نبی الله زمان‌پور» با وقف ۲ باب مغازه صورت گرفت.

وی افزود: یکی از این موقوفات با نیت اطعام‌دهی در ماه رمضان و وقف دوم نیز با اطعام و عزاداری برای سیدالشهدا(ع) و کمک به بیماران سخت درمان و خیرات و نذورات وقف شده است.

وی با بیان اینکه یک وقف ارزشمند دیگر نیز در دست اقدام است و به‌زودی ثبت خواهد شد بیان کرد: ملایر با داشتن ۱۹۳ موقوفه و بیش از ۶۳ درصد اراضی موقوفه، در حوزه وقف در استان همدان و کشور سرآمد است.

وی همچنین به اعزام هفت نفر از کادر درمان ملایر به عتبات عالیات و کربلای معلی خبر داد و افزود: در راستای تجلیل از خدمات کادردرمان در دوران کرونا هفت نفر از کادر درمان این شهرستان به قید قرعه به عتبات عالیات اعزام شدند.

حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: بزرگترین موقوفات شهرستان مربوط به شادروان سیف الدوله در حوزه‌های درمانی، آموزشی، اطعام‌دهی و روضه‌خوانی است که تمام تلاش ما اجرای نیت‌های واقفان این شهرستان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار