نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آذر 1401 - 8:19   |   کد مطلب: 31528
هادی بیگی‌نژاد گفت: اقدامات تروریستی دشمنان در به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای، خللی به توان علمی و برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای وارد نمی‌کند و این برنامه‌ها مستحکم‌تر از قبل در حال اجرایی شدن است.

به گزارش ملایری‌ها؛ «هادی بیگی‌نژاد» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته سازمان‌های بین‌المللی و به ویژه سازمان ملل متحد با هدف دفاع از حقوق استکبار جهانی تشکیل شده‌اند.

بیگی‌نژاد افزود: پس از تاسیس سازمان ملل هیچ‌گاه شاهد نبودیم این نهاد بین‌المللی علیه مستکبری یا به نفع یک مظلومی اقدام کند، غربی‌ها با ابزار سازمان ملل نظمی را تحت عنوان نظم جهانی ایجاد کرده‌اند و هر کشور را که بخواهد با این نظم جهانی مخالفت کند از طریق نهاد‌های بین‌المللی تحت فشار قرار می‌دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چنانچه در «صبرا» و «شتیلا» جنایت جنگی رقم بخورد، هیچ صدایی از سازمان ملل شنیده نمی‌شود. همچنین اگر در سوریه تروریستی‌ترین گروهک تاریخ بشریت شکل بگیرید و مردم را به خاک و خون بکشد تنها سکوت را از سازمان ملل شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سکوت در مقابل گردن زدن مردم بی‌گناه در عربستان سعودی، قتل‌ عام مردم مظلوم یمن، بی‌خانمانی مردم عراق و افغانستان تنها بخشی از استاندارد دوگانه سازمان ملل متحد در قبال کشورهای اسلامی است، گفت: اما، اگر در آمریکا یا اروپا خون از دماغ یک شهروند بیاید سازمان ملل در قامت یک سازمان بین‌المللی با قدرت تمام سعی در پیگیری موضوع و برخورد با عوامل آن دارد.

بیگی‌نژاد اظهار کرد: اساس شکل‌گیری سازمان ملل با هدف ظلم به مردم و کشورهای غیر غربی است و قاتل و سارق هم جز قتل و دزدی چیز دیگری نمی‌توان انتظار داشت، بر این اساس هر کشوری بخواهد در مقابل این نظم ایستادگی کند، قطعاً از سوی نهادهای بین‌المللی همچون سازمان ملل تحت فشار قرار می‌گیرد، به طور مثال می‌توان به کشور روسیه اشاره داشت، روسیه تا زمانی که در پازل غربی‌ها تعریف می‌شد هیچگونه فشار بین‌المللی و رسانه‌ای تحمل نمی‌کرد، اما به محض اینکه نظم غربی‌ها را به هم ریخت، مورد بیشترین هجمه‌های رسانه‌ای قرار گرفته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حتی اگر در ایران نظام سیاسی حاکم جمهوری اسلامی نباشد، اما، یک ایران مستقل و قوی در صحنه‌های بین‌المللی ظهور و بروز کند مورد دشمنی و شماتت غربی‌ها قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که اقدامات تروریسیتی مانند به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای خللی به توان علمی و برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای وارد می‌کند؟ خاطرنشان کرد: قطعاً اینگونه نیست، بلکه برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مستحکم‌تر در حال اجرایی شدن است و بر این اساس هم کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طرحی را برای گسترش فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی در دست بررسی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار