نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1401 - 13:12   |   کد مطلب: 31814
معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: با به کارگیری ۶۸ نفر نیروی انسانی و ۲۴ دستگاه شامل 12 دستگاه خاور، 6 دستگاه کامیون که سه دستگاه آن مجهز به تیغه برفروی بودند، 2 دستگاه لودر و 3 دستگاه گریدر عملیات نمک پاشی وبرفروبی شهر ملایر انجام شد.

مجتبی داوری معاون خدمات شهری شهرداری ملایر در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای برف‌روبی و پاکسازی معابر شهری شهر ملایر اظهار کرد:  با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی آمادگی لازم برای عملیات زمستانی در سطح شهر انجام شده بود.

 وی افزود: پس از  آغاز بارش‌ برف در دو روز اخیر در  ملایر  از غروب روز شنبه عملیات پاکسازی معابر آغاز شد.

 داوری بیان کرد:  عملیات برف‌روبی در شهر در دو مرحله  انجام شد که و مرحله نخست  از عصر روز شنبه تا سه صبح بامداد روز یکشنبه و مرحله دوم از ساعت  4 تا 9 صبح  صبح روز یکشنبه انجام شد.

وی با اشاره به به‌کارگیری ۶۸ نفر نیروی انسانی در عملیات برف روبی سطح شهر اظهار کرد: ۲۴ دستگاه شامل 12 دستگاه خاور، 6 دستگاه کامیون که سه دستگاه آن مجهز به تیغه برفروی بودند، 2 دستگاه لودر و 3 دستگاه  گریدر عملیات نمک پاشی وبرفروبی شهر ملایر انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت:  تمام تمام تلاش شهرداری ملایر  بر این بود که از آغاز روز یکشنبه تردد در سطح شهر به راحتی انجام شود.

وی با اشاره به بازدید فرماندار و اعضای ستاد بحران است عملیات برفروبی در سطح شهر بیان کرد:   تدابیر لازم برای فصل زمستان در شهر ملایر و در صورت بارندگی مجدد  اندیشیده شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار