نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. اسفند 1401 - 21:26   |   کد مطلب: 32042
مدیر حج و زیارت گلستان از نام نویسی حج تمتع 1402 از فردا چهارشنبه 10 اسفند خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سیدعلی میرقاسمپور عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اولویت اول از فردا آغاز می‌شود که مربوط به افرادی است که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی کرده و فیش خود را نیز واریز کرده و تا کنون نیز انصراف نداده اند .

وی یادآور شد: در صورت عدم مراجعه این افراد، ظرفیت خالی باقیمانده از اولویت‌های بعدی تکمیل خواهد شد که اولویت دوم برای همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا ۲۹ اسفندماه ۱۳۸۵ است و این افراد از روز ۱۲ اسفند امسال می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه افراد لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود و اخذ کدرهگیری اقدام گفت: اولویت‌های سوم و چهارم به ترتیب مربوط به همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا ۳۱ فروردین، ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶، در نظر گرفته شده که واجدین شرایط این اولویت‌ها نیز به ترتیب از ۱۴ و ۱۶ اسفند ماه می‌توانند ثبت‌نام کنند.

میرقاسمپور افزود: اولویت پنجم مربوط به همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع از تاریخ اول خرداد ماه سال ۱۳۸۶ به بعد، به صورت روزشمار و تنها تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح استان به تناسب ظرفیت خالی است.

وی با بیان این که واجدین شرایط این اولویت از ۱۸ اسفندماه قادر به نام‌نویسی خواهند بود، ادامه داد: نام‌نویسی اولویت‌های سوم تا پنجم عمومی نبوده و تنها در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی، امکان نام نویسی خواهند داشت.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه این افراد نیز باید مانند اولویت دوم به سامانه اعلام شده مراجعه کرده و ضمن بروزرسانی اطلاعات خود، اقدام به اخذ کد رهگیری کنند، گفت: در صورت عدم مراجعه اولویت‌های اعلام شده در زمان مقرر، ظرفیت‌های خالی موجود (تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها)، با فراخوان از اولویت‌های بعدی تکمیل خواهد شد.

میرقاسمپور تاکید کرد: برابر فراخوان‌های پیشین سازمان مرکزی، همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع (فارغ از این که اولویت قبض آنان اعلام شده یا خیر) باید، با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و بروزسانی اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات تکمیلی سفر حج  جهت مطالعه متقاضیان در سایت مرکزی سازمان و استان قرار داده شده است، گفت: در این استان ۳۲ هزار نفر دارای فیش حج تمتع هستند که  تاکنون ۱۲ هزار نفر با مراجعه به سامانه اطلاعات اولیه، اطلاعات خود را بروزرسانی کردند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار