نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. اسفند 1401 - 20:18   |   کد مطلب: 32053
موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر در شهرهای مختلف در مجلس جنجال برانگیز شد و برای دقایقی جلسه علنی مجلس را متشنج کرد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا؛ مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و چگنی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: ما اکنون در حال بررسی بودجه در مجلس هستیم اما حقیقتا با دو بحران ملی و فراملی مواجه هستیم. تحقیر سرباز ایرانی به دنبال واگذاری سفارت افغانستان به طالبان رخ داد. چه کسی پاسخگوی این همه اهانت و گستاخی با سرباز ایران است. به کجا چنین شتابان؟

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر دختربچه‌های مظلوم و معصوم در دبستان‌ها در حال پرپر شدن هستند. چه کسی پاسخگو است؟ چرا فقط تمرکز روی بودجه است؟ ما امروز مشکل امنیتی داریم. اگر در بحث بودجه نیز بخواهم صحبت کنم اکنون سه همت برای گازرسانی به برخی از استان‌ها تخصیص داده شد. چه می‌شد یک همت بیشتر تخصیص می‌دادید و در لرستان که در بخش شورآباد مردم در زیر برف دچار مشکل هستند نیز گازرسانی صورت می‌گرفت؟ اما موضوع مهم این است که دختربچه‌های مظلوم ما در حال پرپر شدن هستند. اگر دختر خود ما بود نیز اینگونه رفتار می‌کردید؟ چرا باید مجلس هیچ واکنشی به این موضوع نشان ندهد.

پس از اتمام تذکر محمودوند، محمدتقی نقدعلی با حضور در مقابل وی تذکری را به وی در این خصوص اعلام کرد و سپس محمودوند با صدایی بلند خطاب به وی گفت: شما که معلم اخلاق هستید اگر این اتفاق برای دختر شما می‌افتاد چه کاری می‌کردید؟ در حالی که محمودوند بلند بلند مطالبی را خطاب به نقدعلی مطرح می‌کرد گروهی از نمایندگان دور وی جمع شده و سعی داشتند وی را آرام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار