نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1401 - 11:22   |   کد مطلب: 32066
مدیر اداره آموزش و پرورش ملایربا بیان اینکه 18 مدرسه در شهر ملایر دارای کد تخریب هستند، تصریح کرد: این مدارس با توجه به وضعیت ساختمانی نیاز به جا به جایی دارند.

مهدی عابدینی‌‌نیا مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به تخلیه و جابه جایی مدرسه تربیت اظهار کرد: با توجه به قدمت این مدرسه و مشکلات پیش آمده تصمیم بر تخلیه و جابه جایی آن گرفته شد.

وی با بیان اینکه مدرسه تربیت دارای کد تخریب بود، تصریح کرد: وجود یک قنات در زیر مدرسه  باعث نشست بخشی از قسمت‌های مدرسه شده بود و برای جلوگیری از آسیب به دانش آموزان و همکاران فرهنگی جابه‌جایی آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: برای جا به جایی این مدرسه تمامی جوانب در نظر گرفته شد دانش آموزان به یک مدرسه دیگر که با این مدرسه از لحاظ رشته‌ای و مقطع تحصیلی همخوانی داشت، جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه  18 مدرسه در شهر ملایر دارای کد تخریب هستند، تصریح کرد: این مدارس با توجه به وضعیت ساختمانی نیاز به جا به جایی دارند.

عابدینی‌نیا افزود: رایزنی‌هایی با سازمان نوسازی مدارس انجام شده است و یکی از موضوعات اصلی جلسه شورای آموزش و پرورش ملایر این بحث است.

وی بیان کرد: سازمان نوسازی عنوان کرده که مدارس دارای کد تخریب به شیفت بعداز ظهر مدارس دیگر منتقل شوند که با توجه به عدم تشابه جنسیتی و مقطع تحصیلی این راه صحیحی نیست.

وی با اشاره به تصادف دو دانش آموز  ملایری پس از خروج از مدرسه بیان کرد: این دو دانش‌آموز پس از خروج از مدرسه با یک دستگاه نیسان تصادف کرده که یکی از آنان دچار خونروزی مغزی و دیگری دچار شکستگی کتف شده است.

وی گفت: خوشبختانه وضعیت هر دو دانش آموز پایدار شده است و شرایط آنان و به بهبودی است و شایعات  درباره فوت این دانش آموزان کذب است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار