نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1401 - 22:28   |   کد مطلب: 32067
فرماندار ملایر گفت: از سه هزار و ۹۱۰ تعهد اشتغال شهرستان تا امروز سه هزار و ۶۳۸ شغل معادل ۹۳ درصد در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش ملایری‌ها، سلمان اسماعیلی، فرماندار ملایر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، اشتغال و سایر منابع دیگر در شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است، افزود: این پرداختی‌ها در مقایسه با پارسال رشد چند برابری داشته است.

رئیس اداره کار و تعاون شهرستان ملایر هم با اشاره به پرداخت ۸۵ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی امسال در شهرستان گفت: از ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سهم تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان تا کنون حدود ۱۴ میلیارد تومان برای ۲۸۱ طرح پرداخت شده که معادل ۷۳ درصد سهمیه شهرستان است.

کارگر درباره طرح‌های کار ورزی و مشوق‌های بیمه‌ای نیز از صنعتگران و تولیدکنندگان خواست زودتر برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
او افزود: کسانی که دارای مدرک لیسانس به بالا هستند می‌توانند به مدت سه ماه با کمک هزینه دولت کارورزی کنند و در صورت جذب این افراد در واحد‌های تولیدی دولت تا ۲ سال سهم بیمه کارفرمایان را پرداخت می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار