نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1401 - 22:55   |   کد مطلب: 32072
مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان- قرقیزستان
قهرمانی تکواندوی ناشنوایان ایران در آسیا با ۹ طلا
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در قرقیزستان، تیم تکواندوی ایران با کسب ۹ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در دو بخش زنان و مردان قهرمان این رقابتها شناخته شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا ، در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان، تیم تکواندوی ایران با کسب ۹ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در دو بخش زنان و مردان قهرمان این رقابتها شناخته شد.

تیم تکواندوی ناشنوایان ایران امروز (جمعه ۱۲ اسفند) در بخش مبارزه (کیوروگی) مردان در پنج وزن به رقابت پرداخت و در پایان موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۲ برنز شد.

وحید زینلی، محمد زعفرانی و بهزاد امیری در بخش مبارزه به مدال طلا دست یافتند و مرتضی رضاصفت و امیرسالار امیری‌فرد برنزی شدند.

در پایان رقابت‌های تکواندو، تیم ایران در مجموع با کسب ۹ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در دو بخش زنان و مردان قهرمان این رقابتها شد.

در رقابت‌های گیوروکی و در وزن ۵۸- کیلوگرم؛ امیرسالار امیری‌فرد در دور نخست مقابل حریفی از قزاقستان شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند و برنزی شد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم؛ مرتضی رضاصفت دور با شکست برابر حریف ازبکستانی به مدال برنز رسید.

در وزن ۶۸- کیلوگرم؛ وحید زینلی با برتری برابر حریف قزاقستانی به فینال راه یافت که به دلیل عدم حضور حریف ازبکستانی به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۴- کیلوگرم؛ بهزاد امیری در دور نخست موفق شد حریف اهل کره جنوبی را شکست دهد و در فینال نیز با برتری برابر حریف قرقیزستان طلایی شد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم؛ محمد زعفرانی کار خود را با پیروزی برابر حریف قزاقستانی آغاز کرد و در ادامه با شکست حریفی از ازبکستان به مدال طلا رسید.

تیم ملی ناشنوایان ایران در سه رشته تکواندو، جودو و کشتی فرنگی و آزاد در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شرکت کرده است که رقابت های جودو از فردا شنبه ۱۳ اسفند آغاز می شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار