نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1401 - 22:21   |   کد مطلب: 32092
مشاور رئیس سازمان بسیج کشور با بیان اینکه نباید دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیریم، تصریح کرد: دانشمندان این مرز و بوم توانستند موشکی را طراحی کنند که موتور آن بعد از ۵۰۰ متر روشن می‌شود و هیچ کنترل کننده و هدایت شونده‌ای در جهان قادر نیست آن را ببیند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا ،سردار سالار آبنوش پنجشنبه ۱۱ اسفندماه در یادواره ۱۳۲۰ شهید یگان‌های ویژه در باغ موزه دفاع مقدس همدان، اظهار کرد: آنچه امروز آسیب جدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌کند، مدیر ناکارآمد است و همین افراد نارضایتی اجتماعی مردم شهیدپرور را فراهم می‌کنند و همین افراد ناکارآمد زمینه نارضایتی اجتماعی را فراهم می‌آوردند.

وی با بیان اینکه شهدا لوکوموتیو این قطار هستند و ما ساکنان این واگن‌ها هستیم، تصریح کرد: آن کسی که پیش می‌رود شهدا هستند و اگر کسی این موضوع را نمی‌فهمد باید تجدیدنظر کند و ما باید از این شهدا به ویژه ۳۵ شهید استان همدان بخواهیم که ما را در این راه یاری کنند.

آبنوش اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب، آیت الله سید اسدالله مدنی در همدان گروه ضربت را تشکیل داد که بعد از آن کمیته نام گرفت و از درون همین کمیته سپاه پاسداران کنونی متولد شد و باید گفت که کمیته همزاد انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلابی که مردم را از بردگی و رعیت بودن خارج کرد را باید بیش از پیش تبیین کنیم، تاکید کرد: نباید از یاد ببریم ۴۴ سال پیش مستشاران با مردم چه کردند و چقدر ما را به انحطاط کشانده بودند به طوریکه ما هیچ عزتی در میان کشورهای جهان نداشتیم اما امروز ابرقدرت جهان شده ایم و در جامعه بین‌الملل تعیین کننده هستیم.

آبنوس با تأکید بر اینکه شهدا اسلام را مساله مهم جهان کرده‌اند، گفت: امروز به برکت خون شهدا اسلام در جهان شناخته شده و گسترش پیدا کرده است به‌طوریکه در ۴۴ سال پیش در آرژانتین حتی یک نفر نام امام حسین(ع) را نشنیده بود اما امروز به برکت خون شهدا مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در آنجا راه می‌افتد.

وی با بیان اینکه نباید دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیریم، تصریح کرد: دانشمندان این مرز و بوم توانستند موشکی را طراحی کنند که موتور آن بعد از ۵۰۰ متر روشن می‌شود و هیچ کنترل کننده و هدایت شونده‌ای درجهان قادر نیست آن را ببیند.

مشاور رئیس سازمان بسیج کشور ادامه داد: ما در جهان در بحث هوایی فائق آمده‌ایم اما همزمان با بهره‌برداری از این طرح بزرگ، خائنان و نفوذی‌ها متاسفانه قیمت دلار را به ۵۷ هزار تومان رسانند و تمام خبرها به قیمت دلار معطوف شد و بهره‌برداری از این پروژه بزرگ در حاشیه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه باید از جنس شهدا باشیم، اظهار کرد: اگر از این مسئولان به کسی انتقاد کردید و ناراحت شد او یک خائن است و باید برای مردم رسوا شود، اگر از جنس بزرگوارانی همچون آیت الله مدنی و شهدا باشیم باید محافظه کاری را کنار بگذاریم و شفافیت در جامعه باشد.

آبنوش تصریح کرد: چه شد به جوانان ما که حاضر هستند سربازان و نیروهای محافظ امنیت را به شهادت برسانند؟ پس عملکرد ما چه شد؟ کجای این اقدامات نقص دارد؟ اگر ما ضعیف هستیم پس چگونه این همه توانایی دنیا را مبهوت خودش کرده است؟ فقط ترک فعل و ناکارآمدی یکسری از مسئولان است که باعث این اتفاقات است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مراسم‌های بسیاری در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا می‌گیریم اما از راه و روش آنها درس و عبرت نمی‌گیریم، خاطرنشان کرد: باید دانست که براندازان این نظام مقدس، حزب‌های مختلف که دنیا دارد برایشان هزینه می‌کنند نیستند، برندازان کسانی هستند که ناکارآمد بوده و به اشتباه در برخی از منسب‌ها جای گرفتند و جایشان آنجا نیست، همان افرادی که با اشتباهاتشان مردم را از نظامی که برایش شهید دادند، جدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مرگ نظام تنها زمانی است که مردم از نظام جدا شوند، ادامه داد: باید شفافیت اتفاق بیفتد و مردم خائنان را بشناسند، نباید ملاحظه‌کاری کرد و مرگ بر کسی که بخواهد بعد از این انقلاب و نظام زندگی کند.

وی با بیان اینکه خود دشمن هم به صراحت می‌داند که هرگز خواسته اش محقق نخواهد شد و ما برای اینکه این تهدید را به دشمن نشان دهیم، بازگو می‌کنیم، تاکید کرد: اگر روزی بخواهیم به براندازی نظام حتی فکر کنیم باید همه ما نباشیم و دشمن مطمئن است که هر فرد ایرانی قادر است ۱۰۰۰ دشمن را بُکشد و نخواهیم گذاشت ذره‌ای از این خاک و نظام به دست دشمن بیفتد.

مشاور رئیس سازمان بسیج کشور خاطرنشان کرد: پیام شهدا آگاه سازی و بیدار کردن افراد از خواب غفلت است و نسل جدید نیاز دارند که تبیین شوند و به آنها گفته شود که ما توانایی‌های بسیاری داریم و با وجود تحریم‌ها به چه خودکفایی‌هایی رسیده‌ایم، باید به آنها گفت که نباید ناکارآمدی بعضی از مسئولان را مبنا قرار دهند و افق پیشروی نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که این نظام سقوط کردنی نیست.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار