نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. اسفند 1401 - 8:30   |   کد مطلب: 32112
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: در نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش استانداری همدان برگزار شد، «داوود مجیدی» یکی از هنرمندان صنایع دستی ملایر نشان اقتصاد مقاومتی دریافت کرد.

به گزارش ملایری‌ها، ابراهیم جلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این شهرستان در حوزه صنایع دستی هنرمندان برجسته ای دارد که در کشور حتی جهان هنر ملایر مطرح هستند همچنین هنر مرواربافی بعد از منبت، دومین هنر ملایر به هر لحاظ بوده که دارای برند ملی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز ۱۴۰۲، جلسه هم اندیشی مدیران تأسیسات گردشگری شهرستان ملایر تشکیل و مقدمات لازم برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی اندیشیده شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ملایر گفت: تا به حال اقدامات راهبردی برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی انجام و در این رابطه حدود ۱۶ جلسه ستاد اصلی، فرعی و کمیته ها تشکیل شده است.

وی بیان کرد: ایام نوروز، ویترین کار میراث فرهنگی است و تأسیسات هم جزئی از این ویترین هستند بنابراین انتظار می رود خدمات مطلوبی در ایام نوروز ارائه شود و تأسیسات گردشگری شهرستان ملایر مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

جلیلی با اشاره به راه اندازی سایت گردشگری ملایر و درج اطلاعات کلیه تأسیسات در سایت با توجه به تقارن ایام پر فیض ماه رمضان با نوروز ۱۴۰۲، خواستار رعایت شئونات اسلامی در کلیه واحدها شد و بر رعایت نظافت در سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها تأکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار