نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. اسفند 1401 - 8:37   |   کد مطلب: 32123
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و ایمنی ملایر گفت: خوشبختانه با همکاری خوب مردم حادثه جدی در شب چهارشنبه آخر سال در ملایر رخ نداد.

محمود رضا ملکی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و ایمنی ملایر در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به حوادث شب چهارشنبه آخر سال در شهرستان ملایر اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری خوب مردم حادثه جدی در این شب در ملایر رخ نداد.

وی با اشاره به کاهش آمار حوادث شب چهارشنبه آخر سال در ملیار نسبت به سال گذشته بیان کرد:  در بازه زمانی چهارشنبه آخر سال پنج مورد حریق در ملایر گزارش شد.

ملکی افزود: این حوادث شامل آتش سوزی سه سطل زباله، یک منزل مسکونی و یک مکان تجاری بود  که همکاران ما در آتش نشانی به سرعت عملیات اطفاء حرق را انجام دادند.

وی گفت:  اخوشبختانه این حوادث خسارت قابل توجهی نداشتند و  در شب چهارشنبه آخر سال با همکاری خوب مردم مورد جرحی و فوتی در ملایر گزارش نشد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و ایمنی ملایر تاکید کرد: از مردم شهرستان درخواست می‌شود در شب  آخر سال و روز طبیعت نیز همکاری لازم را باید داشته باشند و نکات ایمنی را برای جلوگیری از بروز حوادث مد نظر قرار دهند.
 وی افزود:  در این دو بازه زمانی نسبت به سایر روزهای سال  حوادث بیشتری رخ می دهد که امید است با همکاری مردم همچون شب چهارشنبه آخر سال شاهد حوادث کمی  در ملایر باشیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار