نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. اسفند 1401 - 8:44   |   کد مطلب: 32126
جانشین فرمانده سپاه ملایر خبر داد
اعزام 200 ملایری به اردوی راهیان نور جنوب کشور
جانشین فرمانده سپاه ملایر گغت: امسال ۲۰۰ نفر از بسیجیان اقشارمحلات شهرستان ملایر به مناطق عملیاتی جنوب کشور ویژه ایام نوروز اعزام شدند.

داود مهدوی جانشین فرمانده سپاه ملایر و مسئول کاروان زیارتی راهیان نور ملایر در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها این با اشاره به اعزام ۲۰۰ نفر از شهرستان ملایر به اردوی راهیان نور اظهار کرد: اردوی زیارتی راهیان نور در راستای آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها با مناطق عملیاتی و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال ۲۰۰ نفر از بسیجیان اقشارمحلات شهرستان ملایر به مناطق عملیاتی جنوب کشور ویژه ایام نوروز اعزام شدند.

جانشین فرمانده سپاه ملایر بیان کرد:  در این سفر معنوی خانواده‌های ملایری از یادمان‌های دفاع مقدس در  منطقه عملیاتی والفجر ۸ و کربلای ۴، شلمچه،  طلاییه و دیگر یادمان‌ها به مدت چخار روز بازدید می‌کنند.

 وی انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس  را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردوی معنوی دانست و گفت: ترویج روحیه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و آشنایی با رزمندگان بخصوص برای نسل دهه ۸۰ و ۹۰ از  اهداف دیگر این برنامه  معنوی است.

مهدوی  به استقبال خوب جوانان و نوجوانان از اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: پیش از اعزام اقشار مردم نیز دانشجویان و دانش آموزان نیز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار