نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1402 - 9:41   |   کد مطلب: 32129
فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۱ کیلو و ۷۵۰ گرم گرم مواد مخدر تریاک و دستگیری سوداگران مرگ در ملایر خبر داد و گفت: در راستای مبارزه قاطع با مواد مخدر ، با بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی ، مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند.

به گزارش ملایری‌ها، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات شناسایی و ضربتی منسجم این خودرو را قبل از ورود به شهرستان متوقف کردند و در بازرسی از این خودروی سواری مقدار ۱۱ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر تریاک را کشف و تعداد دو متهم را دستگیر کردند و در ادامه با تشکیل پرونده، هر دو سوداگر مرگ به مراجع قضایی تحویل شدند.
فرمانده انتظامی ملایر افزود: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های فراجا و انتظامی شهرستان ملایر بوده و در این ماموریت خطیر با توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر با جدیت و مقتدرانه برخورد می‌شود.

ساکی در ادامه از دستگیری هفت معتاد متجاهر توسط مامورین  پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مامورین این یگان در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی موثر و اعزام گشت های هدفمند  در  پاتوق ها و مکان های حضور معتادان متجاهر و بلامکان مرحله دیگری از اجرای این طرح را به مرحله اجرا در آوردند.
این مقام مسئول افزود: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی ، تعداد هفت نفر معتاد بلامکان توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر که پس از غربالگری و اخذ آزمایش این نفرات جهت ترک و باز پروری به کمپ بازپروری اعزام شدند.
فرمانده  انتظامی ملایر تصریح کرد: جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم مردم است که با همکاری مسئولانه دستگاه قضائی با حافظان نظم و امنیت این طیف افراد مخل نظم و آرامش عمومی جمع آوری و به مراجع قانونی در این طرح تحویل می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از دستگیری هفت نفر متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد و افزود: در راستای مبارزه قاطع با سارقان و توزیع کنندگان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان ملایر اجرا شد.

ساکی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ماموران یک نفر سارق محتویات داخل خودرو را به همراه یک دستگاه ضبط خودرو و یک عدد فلش و همچنین یک نفر سارق را در حین سرقت از یک انباری به همراه اموال مسروقه شامل یک دستگاه ترازو،یک عدد کپسول و ۲۰ کیلوگرم برنج دستگیر کردند.
این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران در یکی از مناطق حاشیه ای شهر پاتوق و مخفیگاه مربوط به متهمان را شناسایی کردند که در بازرسی از این محل مقادیری انواع مواد مخدر و وسایل استعمال مواد مخدر،۱۶ قبضه شمشمیر و قمه، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر،یک دستگاه رایانه همراه، یک دستگاه دیاگ دستی را کشف و در این ارتباط سه دستگاه خودرو را توقیف و پنج نفر متهم را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه ماموران در اجرای این طرح و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف کردند، گفت: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی از اولویت های انتظامی شهرستان ملایر بوده و این طرح های به طور مستمر در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار