نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1402 - 8:42   |   کد مطلب: 32130
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر مطرح کرد؛
برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در ۱۶۰ مسجد و حسینیه ملایر
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در ۱۶۰ مسجد و حسینیه در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای نزدیکی بیشتر به معبود دانست و اظهار کرد: رحمت خدا بر مؤمنین در ماه مبارک رمضان مضاعف می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در ۱۶۰ مسجد و حسینیه در ملایر خبر داد و تصریح کرد: در طول ماه رمضان ۱۶۰ مبلغ در این شهرستان فعالیت دارند که شامل ۱۲۰ مبلغ بومی و ۴۰ مبلغ اعزامی هستند.

وی اضافه کرد: این مبلغان برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری نماز جماعت، نشست‌های بصیرتی و معرفتی، پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره و.... را دارند

حجت الاسلام نجفی از برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن و محافل انس با قرآن در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: همزمان با بهار قرآن مسابقه معنوی و معرفتی تفسیر به صورت مجازی با طرح سوال روزانه به صورت بارگزاری در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی این مسابقه را بزرگترین رویداد قرآنی این اداره در فضای مجازی دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۲۲ هزار نفر از سراسر کشور در این برنامه شرکت کردند که در پایان به برگزیدگان جوایزی ارزنده اهدا می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های معرفتی در فضای باز برای جوانان و… برگزاری مسابقات قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی، فعالیت مداحان و مبلغان در روضه‌های خانگی، برگزاری مراسم مناسبی میلاد امام حسن مجتبی (ع) و لیالی قدر و پویش‌های مختلف و… را نیز از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ماه رمضان دانست.

وی هم‌چنین با اشاره به تقارن نوروز و ماه رمضان گفت: یکی از برنامه‌ها میزبانی از مسافرین نوروزی است که در ماه مبارک رمضان مساجد ما در سطح شهر، بخش‌ها و روستاها آمادگی پذیرایی از مسافران را دارند.

وی یادآور شد: با مساعدت و هماهنگی با شهرداری چهار نمازخانه در بوستان‌های شهرستان اقامه نماز جماعت را در ایام ماه رمضان خواهند داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار