نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. فروردين 1402 - 9:40   |   کد مطلب: 32221
مدیر تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد؛
برگزاری مراسم شب‌های قدر در 170 نقطه ملایر
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: برنامه‌های لیالی قدر در بیش از 170 نقطه ملایر شامل مساجد،تکایا، حسینیه‌ها، هیئات حسینی و اماکن مذهبی ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والسلمین روح‌الله نجفی‌مقدم مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برنامه‌های لیالی پر برکت قدر در شهرستان ملایر اظهار کرد: شب‌های قدر برترین شب‌های سال هستند که اعمال و اذکار خاصی برای این شب‌ها تاکید شده است.

وی با بیان اینکه مراسم احیا شب‌های قدر همواره با حضور پر شور مردم در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان همواره و در سال های مختلف توجه ویژه‌ای به مراسم‌های مختلف این شب‌ها دارند و امسال نیز برنامه‌ریزی‌های مختلفی در هیئات و مساجد مختلف شهرستان با حضور جوانان برای مراسم ویژه لیالی قدر  انجام شده‌است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: برنامه‌های لیالی قدر در بیش از 170 نقطه ملایر شامل مساجد،تکایا، حسینیه‌ها، هیئات حسینی و اماکن مذهبی ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از 50 هیئت مذهبی ملایر برنامه‌های مختلفی در این شب ها شامل سخنرانی، منبر، روضه، سینه زنی، قرآن به سر گرفتن و اعمال مخصوص شب‌های قدر را برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام نجفی به حضور 170 مبلغ در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: سخنرانی و وعظ درباره اعمال مخصوص و فضیلت شب‌های قدر و پاسخ به شبهات جوانان و نوجوانان مهمترین مواردی است که سخنرانان ملایری به آن اشاره می‌کنند.

وی گفت: برنامه  مرکزی شب‌های قدر ملایر در مسجد جامع با محوریت ستاد نماز جمعه و هیئت سائلین اباصالح المهدی(عج) و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزنده امام‌جمعه برگزار می‌شود.

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر قرائت دعای جوشن‌کبیر، سوره‌های تاکید شده در سه شب قدر، اقامه‌نمازهای مستحبی و برگزاری اعمال مخصوص شب‌های قدر را از مهمترین برنامه‌های هیئات و مساجد ملایر در این شب‌ها عنوان کرد.

وی به برگزاری مراسم های مخصوص عزاداری امام علی(ع) در شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: حرکت دسته عزاداری  امام اول شیعیان مولی علی(ع) در روز 21 رمضان از میدان امام حسین(ع) به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار