نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1402 - 9:34   |   کد مطلب: 32401
مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: در راستای حفاظت از اراضی مرغوب کشاورزی سازه های غیر مجاز در 2.5 هکتار از اراضی روستاهای شیرین آباد و حسین آباد شهرستان ملایر تخریب شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ یوسف کاکاوند مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر با اشاره به تخریب سازه‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی اظهار کرد: با اقدامات  یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی  بیش از 5 مورد احداث بنا در اراضی مرغوب کشاورزری ملایر تخریب شد.

وی افزود: این تخریب های شامل  سوله، دیوارکشی،فنس و محوطه سازی در اراضی مرغوب زراعی ، و باغات روستای حسین آباد و روستای شیرین آباد شهرستان ملایر  بود.

کاکاوند بیان کرد: مساحت این این تخریب‌ها  بالغ بر هفت هزار و 370 متر اراضی کشاورزی  که مالکین آنها بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی ، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز نموده بودند.

وی با بیان اینکه این اقدام  پیرو مصوبات کارگروه صیانت از اراضی کشاورزی و در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات ، تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم ماده ۳  انجام می شود، تصریح کرد:   مساحت کل اراضی  بیش از 2.5  هکتار ، به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد تومان بوده  که تخریب با دستور مقام  قضایی انجام شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار