نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. خرداد 1402 - 10:00   |   کد مطلب: 32407
ملایر میزبان کاروان زیر سایه خورشید؛
شمیم عطر رضوی فضای شهر جهانی انگور را معطر می‌کند
مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر گفت: در هشتمین روز از ایام دهه کرامت ملایر میزبان خادمان و پرچم بارگاه مقدس امام رئوف است.

محمود ستاری، مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان  ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به حضور کاروان زیرسایه خورشید در ملایر اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت رایحه عطر امام مهربانی‌ها علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان ملایر می‌پیچد.

وی گفت: در شانزدهمین سال برگزاری سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید در کشور و با شعار "جمع مان جمع است زیر پرچمت"  و در هشتمین روز دهه کرامت مصادف با ۸ خرداد ماه ، شهرستان ملایر میزبان کاروان زیر سایه خورشید، پرچم متبرک حرم مطهر و خدام آستان قدس رضوی است.

ستاری افزود: حضور خادمان حرم امام هشتم شیعیان، رایحه عطر امام مهربانی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) فضای  سراسر این شهرستان را معطر می ‌کند و اقشار مختلف مردم توفیق  زیارت امام هشتم را از راه دور خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در ملایر تصریح کرد: برنامه‌های این گروه  با استقبال مردمی از این کاروان در روستای ینگی‌کند در روز هشتم خرداد ماه آغاز می‌شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر  بیان کرد:  پرچم بزرگ مزین به نام متبرک امام رضا(ع) به ابعاد ۱۴۴ مترمربع  همزمان با حضور کاوران زیر سایه خورشید در میدان انقلاب ملایر اهتزاز در می‌آید.

وی غبارروبی مزار مطهر شهدای بهشت هاجر، دیدار با امام جمعه و برخی از منتخبین و فعالین فرهنگی اجتماعی شهرستان، سرکشی از موسسه توانبخشی و نگهداری از معلولان نسیبه ملایر، اهدای جهیزیه به نوعروسان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های سطح شهر را از مهمترین برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در ملایر عنوان کرد.

ستاری  به دیدار  و تجلیل از خانواده معظم شهید امنیت شهرستان شهید سرگرد پاسدار شهید علی نظری اشاره کرد و گفت: با توجه به جایگاه شهدای امنیت این برنامه انجام می‌شود.

وی  تسویه حساب هزینه‌های درمانی تعدادی از بیماران نیازمند و مستمند به نام امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های مهم حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر برشمرد و گفت:  مهمترین و شاخص‌ترین برنامه شهرستان همزمان با حضور این کاروان  برگزاری اجتماع بزرگ مردمی و جشن ولادت امام رضا (ع) در محل پارک و بوستان تاریخی سیفیه و با حضور عاشقان و دوستداران این امام رئوف است.

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان ملایر افزود:  در این جشن خدام به همراه پرچم آستان قدس رضوی بسته‌های متبرک حرم مطهر را در بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌کنند و  اجرای برنامه‌های متنوع و شاد و همچنین قرعه کشی سفر زیارتی به مشهد مقدس از اهم عناوین اجرای این مراسم است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار