نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. خرداد 1402 - 8:35   |   کد مطلب: 32416
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای زیادی در حوزه‌های مختلف در ایران اسلامی انجام شده است و ایران پیشرفت‌های فراوانی داشته است که آزادسازی خرمشهر الگویی برای همه پیشرفت های ایران بوده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ویژه برنامه روز سوم خرداد حسینیه ثارالله ملایر با اشاره به حمله رهبری درباره خرمشهر ها در پیش است، اظهار کرد:  ما خرمشهر های زیادی پیش رو داریم و که باید با همبستگی و اتحاد ملی آنام را از پیش رو برداریم.

وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کارهای زیادی در حوزه‌های مختلف در ایران اسلامی انجام شده است و ایران پیشرفت‌های فراوانی داشته است که آزادسازی خرمشهر الگویی برای همه پیشرفت های ایران بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز در حوزه های اقتصادی، تربیتی، فرهنگی و خانواده مشکل داریم که باید با در کنار هم بودن این مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه با همبستگی عمومی می توان مشکلات را حل کرد، تصریح کرد: نقش مردم در حل مشکلات بسیار ویژه است و  به میدان آمدن مردم کلید راهگشای مشکلات در کشور است.

رشیدی با بیان اینکه نباید چشممان به کدخداها باشد، تاکید کرد: در طول تاریخ آنچه که دوام داشته خدا و کسانی  است که در راه خدا حرکت کرده اند و ظالم و فرعون نابود شده اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار