نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. خرداد 1402 - 9:06   |   کد مطلب: 32490
فرمانده سپاه ملایر گفت: در هر نقطه تاریخی ایران که جنایاتی علیه مردم صورت گرفته ردپایی از این گروهک منفور دیده می‌شود و در اغتشاشات سال گذشته نیز دخالت مستقیم آنان به خوبی دیده‌شد.

علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدانبا اشاره به جنایت گروهک منافقین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران جنگ تحمیلی اظهارکرد: نخستین مسئله درباره این گروه آشنایی و اطلاع از نحوه شکل‌گیری وتفکرات آن است.

وی گفت: گروه منافقین پیش از انقلاب با نام مجاهدین خلق فعالیت خود را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی آغاز کرد، اما در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب‌اسلامی کم‌کم از راه انقلاب منحرف شده و با نفوذ تفکر های سکولار از مسیر خارج شدند و  کار به جایی کشید که صدام را علیه ایران در جنگ تحمیلی همراهی کردند.

فرمانده سپاه ملایر بیان کرد: این گروه از سال ۶۰ از سال مبارزات خود به علنی علیه انقلاب اسلامی ایران شروع کرد و پس از فرار بنی صدر و مسعود رجوی انواع و اقسام جنایت را علیه مردم و نظام انجام داد و دستان آن به خون افراد زیادی آلوده است.

وی ترور مسئولین نظام، قتل‌‌عام مردم بیگناه در کوچه و خیابان‌های شهرهای مختلف کشور و بمب‌گذاری را تنها گوشه‌ای از جنایات این گروه در اوایل دهه شصت عنوان کرد و افزود: در سال‌های بین ۱۳۶۰ تا  ۶۲ هر روز خبر از جنایت این گروه علیه مردم در کوچه و خیابان‌ها شنیده می‌شد.

فارسی با اشاره به تفکرهای منحرفانه گروه منافقین تصریح کرد: یکی از نکات جالب درباره منافقین شعارهای آنان در راستای حقوق زنان بود و این گروه افراد زیادی را با وعده‌های بسیار جذب خود می‌کردند اما امروز جنایات آن‌ها علیه زنان برکسی پوشیده نیست.

وی گفت: تفکرات این گروه قدری منفور بود که که زنان و مردان را تبدیل به رباتی کرده که فقط کار می‌کردند و از خانواده و حس پدر مادری چیزی نصیب به آنان نمی‌شد.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به جنایات گروهک منافقین در سال ۶۷ تصریح کرد: آفتاب، چلچراغ و فروغ‌جاویدان سه عملیاتی بود که توسط منافقین و با حمایت های رژیم بعث و صدام علیه جمهوری اسلامی ایران در اواخر جنگ اجرا شد.

وی گفت: منافقین در این عملیات ها از هیچ جنایتی علیه مردم و رزمندگان ایرانی در فکه، مهران، کرند‌غرب، اسلام‌آبادغرب، کرمانشاه و دیگر شهرهای غربی کشور کوتاهی نکردند از از کودک تا پیرمرد به دست آنان در این سال به شهادت رسید.

فارسی با بیان اینکه اجرای عملیات مرصاد نسخه منافقین را پیچید،گفت: با انجام عملیات مرصاد بسیاری از منافقین به درک واصل شده و یا دستگیر شدند، اما پس از جنگ تحمیلی باز هم شاهد فعالیت‌های این گروه بوده‌ایم.

وی افزود: در هر نقطه تاریخی ایران که جنایاتی علیه مردم صورت گرفته ردپایی از این گروهک منفور دیده می‌شود و در اغتشاشات سال گذشته نیز دخالت مستقیم آنان به خوبی دیده‌شد.

فرمانده سپاه ملایر گفت: گروه منافقین امروز فضای مجازی را جولانگاه تفکر منفور خود کرده‌اند علیه نظام اسلامی ایران از هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای کوتاهی نمی‌کنند.

وی به لزوم آشنایی نسل جوان با جنایت‌های این گروه تاکید کرد و گفت: یکی از موارد مهم در بحث جهادتبیین اطلاع و بازخوانی جنایت‌های این گروه برای مردم به خصوص نسل جوان است.

فارسی تاکید کرد: عاقبت شوم منافقین بیانگر این واقعیت است که کوچکترین زاویه با مبانی اسلام‌ناب می‌تواند منجر به بزرگترین انحرافات عملی شود تا جایی که انسان را به ابزاری برای تحقق اهداف استکبار و رهبران بی رحم ظالم دنیا کرده و به جان کودکان و مردان و زنان بیگناه هم رحم نکند.

انتهای پیام/گلمحمدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار