پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

22. تير 1402 - 8:56   |   کد مطلب: 32560
مسئول بسیج هنرمندان ملایر گفت: رویداد سراسری گذر هنر همزمان با هفته عفاف و حجاب با اجرای ۵ نمایش خیابانی در پنج نقطه شهرستان ملایر اجرا شد.

زهرا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به نقش و جایگاه هنر در راستای توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی در جامعه اظهار کرد: بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی را می توان به زبان هنر در بین مردم ترویج کرد.
وی افزود:  نقش هنر در انتقال مفاهبم فرهنگی غیرقابل چشم‌پوشی است  و تولید آثار هنری با کیفیت می‌تواند ارزش‌های مختلف اجتماعی را به زبان ساده برای مردم بازگو کرد.
مسئول بسیج هنرمندان ملایر با اشاره به جایگاه ویژه تئاتر خیابانی در شهرستان ملایر بیان کرد: با توجه به جایگاه هنر و بخصوص تئاتر خیابانی رویداد سراسری گذر هنر همزمان با هفته عفاف و حجاب در نقاط مختلف کشور و ملایر اجرا می‌شود.
وی افزود: این رویداد هنری همزمان با هفته عفاف و حجاب  با اجرای ۵ نمایش خیابانی در پنج نقطه شهرستان ملایر  اجرا شد.

نظری بیان کرد: این رویداد سراسری با اجرای نمایش های خیابانی به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه پرداخته که در هفته عفاف و حجاب در ملایر با نمایش «سوغات فرنگ»برای عموم به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این نمایش هنرمندان به نقش فضای مجازی و آسیب‌هایی که خانواده را درگیر می‌کند به زبان طنز می‌پردازد.

مسئول بسیج هنرمندان ملایر عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و با استفاده از ابزار هنر که تاثیرگذارترین و ماندگارترین روش تبلیغ و تبیین است می‌توان به مسئله عفاف و حجاب و  آسیب های اجتماعی پرداخت.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار