نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. تير 1402 - 8:49   |   کد مطلب: 32571
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد؛
عملیات رمضان آغازگر آشنایی رزمندگان همدان با سردار سلیمانی
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بسیاری از رزمندگان همدان برای اولین بار با حاج قاسم در عملیات رمضان از نزدیک آشنا شدند و این عملیات آغازگر آشنایی همدانی ها با سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگارملایری‌ها با اشاره به  حضور لشگر انصارالحسین(ع) همدان در عملیات رمضان  اظهار کرد: رمضان از بزرگترین عملیا‌ت‌های دوران دفاع مقدس بود که  لشگر 32  انصارالحسین(ع) در آن حضور داشته است.
وی افزود: در این عملیات سه گردان از استان همدان مامور به لشگر ثارالله که فرماندهی آن را حاج قاسم سلیمانی شدند و اقدامات و ایثارگری‌های فراوانی انجام دادند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عملیات رمضان را آغازگر آشنایی همدانی ها با سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: رزمندگان همدانی در این عملیات در منطقه کوشک در نزدیکی خرمشهر که یک منطقه حساس بود، حضور داشتند که دشمن با تمام نیروهای زرهی خود در این عملیات حضور پیدا کرده‌بود.
وی با بیان اینکه در این عملیات یک نقطه بحرانی ایجاد شد و دشمن خاکریزی‌های نیروهای همدان  را دور زد و از عقب به رزمندگان همدان شلیک می کرد که رزمندگان جانانه مقاومت کردند.
سردارمجیدی افزود: در این عملیات و در هنگام فشار زیاد دشمن، اعلام شد که فرمانده تیپ به خط می‎آید و بسیاری از رزمندگان همدان برای اولین بار با حاج قاسم  در این عملیات از نزدیک آشنا شدند.
وی به حضور حاج قاسم در این عملیات اشاره کرد گفت: با حضور حاج قاسم جان تازه ای به نیروها داده شد در در یک نقطه بحرانی حضور حاج قاسم و تدابیر و فرماندهی این فرمانده دلیر باعث رفع مشکلات شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در اوج عملیات و با وجود شهدا و مجروحین زیاد حضور حاج قاسم امید آفرین شد، افزود: وقتی حاج قاسم وارد خط شد تصور شده که یک لشکر نیرو وارد خط شد و با فرماندهی و مدیریت این شهید والا مقام مشکل و گره عملیات باز شد.
وی با اشاره به حضو رسردار سلیمانی در همدان و صحبت درباره عملیات رمضان تصریح کرد: حاج قاسم دو بار به استان  آمد و  در  شهر همدان در خصوص عملیات رمضان صحبت کرد.
سردار مجیدی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در  خصوص عملیات رمضان، تاکید کرد: حجا قاسم در این سخنرانی بیان کرد که  اگر بچه های استان همدان نبودند و  مقاومت نمی کردند و خط را نگه نمی داشتند دشمن مجدد قسمت عظیمی از منطقه جنوب را تصرف می کرد.
وی گفت: در عملیات رمضان  شهدای بزرگی همچون سرداران  شهید همدانی، مظاهری،  حاج بابایی و  بیات حضور داشتند که در آن مقطع از عملیات رزمندگان همدان با قدرت زیاد خط را حفظ کردند.
 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: اقتدار امروز کشور همه مدیون خون پاک شهداست که صادقانه و خالصانه در این راه قدم برداشتند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار