فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

13. شهريور 1402 - 9:06   |   کد مطلب: 32649
مدیر اداره تبلیغات اسلام ملایر خبر داد؛
برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در12 نقطه ملایر
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در 12 نقطه شهری و روستایی شهرستان ملایر و با حضور دسته‌جات عزاداری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین روح‌الله نجفی‌مقدم درگفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مراسم  جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان ملایر اظهار کرد: اربعین یکی از افتخارات شیعه است و آثار حماسه و اجتماع عظیم شیعیان در کربلا را می بینیم در دنیا مشهود است.

وی افزود: همه ساله ما شاهد حضور میلیونی شیعیان و آزادگان جهان در پیاده روی اربعین هستیم که نشان دهنده عظمت و بزرگی امام حسین علیه‌السلام و نماد افتخار شیعیان است.

مدیر اداره تبلیغات‌اسلامی ملایر  بیان کرد: مراسم  جاماندگان اربعین با همکاری هیئات مذهبی ملایر چندین سال است در ملایر برگزار شده و امسال این مراسم به صورت ویژه در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم  روی جاماندگان اربعین حسینی در 12 نقطه شهری و روستایی شهرستان ملایر و  با حضور دسته‌جات عزاداری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نجفی به مراسم جاماندگان اربعین در ملایر اشاره کرد و گفت: این مراسم با حرکت دسته‌جات عزاداری از سه مسیر به سمت میدان امام خمینی(ره) آغاز شده وهیئت های مذهبی از میدان امام حسین(ع)، میدان آزادگان و خیابان شهید رجایی به سمت میدان امام‌خمینی(ره) حرکت می‌کنند.
وی افزود: با تجمع دسته‌جات عزاداری در میدان امام خمینی(ره)، پیاده روی جاماندگان اربعین به سمت میدان امامزاده عبدالله(ع) و گلزار شهدای گمنام ادامه پیدا می کند و تجمع روز اربعین در این مکان برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: در طول مسیر هیئت ها با برپایی  ایستگاه های صلواتی از عزاداران پیذیرایی و استقبال می‌کنند.

وی گفت:  این مراسم در 12 نقطه شهرستان ملایر شامل شهرهای ملایر، اسلامشهر آق گل، سامن، ازندریان و روستاهای رضوانکده و چندین روستای دیگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار