نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. شهريور 1402 - 8:42   |   کد مطلب: 32675
مدیر آموزش‌و‌پرورش ملایر تاکید کرد:
مشکل نرخ‌گذاری و کمبود وسائل‌نقلیه در سرویس مدارس ملایر
مدیر اداره آموزش‌و‌پرورش ملایر نرخ‌گذاری را یکی دیگر از مشکلات تأمین سرویس مدارس در شهرستان اعلام و گفت: کارگروه ماده ۱۸ اقدام به تعیین نرخ کرده که با توجه به برخی مشکلات نرخ سرویس مدارس هنوز صورت قطعی اعلام نشده و پیگیری‌های لازم در این زمینه ادامه دارد.

مهدی عابدینی‌نیا در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی معلمین در ملایر اظهار کرد: امسال ۲۲۶ آموزگار در مقطع ابتدایی و ۲ هزار و ۵۰۰ ساعت در مقطع متوسطه اول و دوم کمبود معلم در شهرستان داریم.

وی افزود: در راستای رفع این کمبودها تعدادی از ماده ۲۸ ، خرید خدمات و ورودی سال ۹۹ دانشگاه فرهنگیان به کارگیری می‌شود.

مدیر اداره آموزش‌و‌پرورش ملایر با اشاره به آخرین وضعیت جذب معلمان از طریق آزمون استخدامی اظهار کرد: ۹۳ آموزگار ابتدایی و ۳۰ دبیر از آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش جذب مدارس ملایر می‌شوند.

وی با اشاره به حضور بیش از ۴۲ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس شهرستان اظهار کرد: امسال ۳ هزر و ۸۵۰ دانش آموز کلاس اولی در شهرستان تحصیلات خود را آغاز می‌کنند.

عابدینی‌نیا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تأمین سرویس مدارس تصریح کرد :اقدامات لازم برای این امر از فروردین ماه با تشکیل جلسات در آموزش و پرورش شهرستان آغاز شده است.

وی گفت: کمبود وسایل نقلیه مینی‌بوس، اتوبوس و ون متناسب با نیاز دانش آموزان از مشکلات ساماندهی سرویس مدارس در شهرستان است که اقدامات مختلفی برای رفع این مشکل انجام شده است.

۴۵۰کلاس درس در طرح شهید عجمیان بازسازی و شاداب‌سازی شد

مدیر اداره آموزش‌و‌پرورش ملایر نرخ‌گذاری را یکی دیگر از مشکلات تأمین سرویس مدارس در شهرستان اعلام و گفت: کارگروه ماده ۱۸ اقدام به تعیین نرخ کرده که با توجه به برخی مشکلات نرخ سرویس مدارس هنوز صورت قطعی اعلام نشده و پیگیری‌های لازم در این زمینه ادامه دارد.

وی گفت: در راستای رفع مشکلات تأمین سرویس مدارس از کانون بازنشستگان آموزش و پرورش و تعدادی از بانشستگان برای سرویس مدارس به کارگیری می‌شوند.

عابدینی‌نیا به اجرای طرح شهید عجمیان در ملایر اشاره کرد و گفت: در راستای این طرح ۷۵ مدرسه و ۴۵۰ کلاس درس تعمیر، بازسازی و شاداب سازی شد.

کمبود ۲۲۶ آموزگار ابتدایی و ۲۵۰۰ ساعت مقطع متوسطه در ملایر

وی به اضافه شدن یک مدرسه جدید در شهرستان اشاره و عنوان کرد: امسال هنرستان شهید دانش‌آموز سیدمرتضی سجادی با ۱۵ کلاس در هفته اول مهر با حضور معاون وزیر افتتاح می‌شود.

مدیر اداره آموزش‌و‌پرورش ملایر با اشاره به جشن‌های بازگشایی مدارس در شهرستان بیان کرد: ۲۸ مهر ماه جشن یک روز با هنرستان من در هنرستان شهید باقری، جشن شکوفه‌ها ویژه دانش آموزان اول ابتدایی در روز ۲۹ مهر در مدرسه کوثر فخریه و جشن بازگشایی مدارس در مدرسه شهید سلیمانی در روز اول مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار