نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مهر 1402 - 8:16   |   کد مطلب: 32679
فرمانده سپاه شهرستان ملایر گفت: اقدامات دوران دفاع‌مقدس به عنوان الگوی مدیریتی برای امروز کشور یک نیاز مهم است که این الگو با اخلاص، تخصص و مدیریت انقلابی راهگشا در تمامی امور است.

علی‌اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهم‌ترین ثمرات دوران دفاع مقدس اظهار کرد: الگوی مدیریتی  دفاع مقدس یکی از بهترین ثمرات این دوران در پس از  جنگ تحمیلی است.

 وی افزود: پس از جنگ تحمیلی دشمن در عرصه‌های مختلف دشمنی خود را ادامه داد و تهاجمات خود را در بخش‌های مختلف به ویژه در اقتصاد و فرهنگ به کشور وارد کرد.

رمانده سپاه شهرستان ملایر تصریح کرد: رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس پس از جنگ تحمیلی با استفاده از الگوی مدیریت این دوران هرجا که نیاز بود برای مقابله با دشمن حاضر شدند.

وی گفت:  همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند خنثی کردن نقشه‌های دشمنان جهاد است در جوانان  و نیروهای فداکار ایرانی عرصه‌های مختلف سازندگی، درمان، امنیت، مقابله با تروریسم، علم و فناوری فرهنگ اقدامات موثری در کشور به صورت جهادی انجام دادند.

فارسی گفت:  ایجاد امنیت در کشور تولید واکسن در دوران کرونا مقابله با این بیماری، سازندگی  و بازسازی مناطق زلزله زده و سیل زده یکی از نکات برجسته  اقدامات جهادی در  سال‌های اخیر است.

وی تاکید کرد: دشمن روزی به کشور چشم داشت و در دوران جنگ تحمیلی به صورت مستقیم وارد نبرد با ایران شد که در آن شکست خورد و امروز به دنبال اختلاف افکنی بین مردم و مسئولین  اما باید بداند باز هم نشسه‌هایش نقش بر آب می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان ملایر با اشاره به سپاه و بسیج به عنوان نیروهای خدمات رسان  در عرصه‌های مختلف تاکرد کرد:  اقدامات جوانان بسیجی با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف درمانی، ساخت مسکن و  پل، آبرسانی و  خدمات عمومی به صورت جهادی  بسیار موثر است.

وی افزود: رزمندگان در  دوران دفاع مقدس برای حل مشکلات و دفاع از کیان و جان مردم از جان خود هم دریغ نکردند و هرچه داشتند فدا کردند و  هرچند در دوران جنگ تحمیلی عده و تجهیزات ایرانیان از دشمن کمتر بود اما از آن پیروز و سربلند آمدند.

فارسی  اقدامات دوران دفاع مقدس به عنوان الگوی مدیریتی برای امروز کشور را یک  نیاز مه دانست و گفت:  اخلاص، تخصص و مدیریت انقلابی کارگشا در تمامی امور است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار