نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1402 - 9:00   |   کد مطلب: 32985
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ملایر گفت: بیش از 16 هزار بوته گل داوودی و 10 هزار گلدان کلم زینتی در میادین، بوستان‌ها و بلوارهای ملایر کاشته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مهدی بهرامی در جمع خبرنگاران با اشاره به  اجرای فضای سبز همزمان با فصل پاییز در ملایر اظهار کرد:  همزمان با آغاز فصل پاییز و با رویکرد زیباسازی چهره شهر، ایجاد فضاهای فرح‌بخش، افزايش زيبايی بصری شهر و ارتقاء روحیه نشاط شهروندان  ،کاشت گل‌های پاییزه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه  با به گل نشستن این گل‌های رنگارنگ، امروز شاهد زیبایی چهره شهر هستیم، تصریح کرد:  در نیمه دوم سال چندین نوبت گل‌کاری در مناطق مختلف شرهر انجام می‌شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ملایر با بیان اینکه  گل‌های کاشته شده در بوستان‌ها و فضای سبز شهری متناسب با شروع هر فصل تغییر می‌کند، عنوان کرد:  و در کنار کاشت گلهای داوودی و کلم زینتی در پاییز، درختچه‌های زینتی و انواع رز در قالب طرح‌های زیبا، جلوه خاصی به شهر می‌بخشند.

وی گفت: همزمان با فصل پاییز و از آغاز این فصل تا کنون بیش از 16 هزار بوته گل داوودی و 10 هزار گلدان کلم زینتی در میادین، بوستان ها و بلوارهای سطح شهر کاشته شده است .
بهرامی تاکید کرد: عملیات گسترده باغبانی در بوستان‌ها و تمامی عرصه‌های سبز شهری در حال انجام است تا شاهد استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در نقاط مختلف شهر باشیم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما