نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. آبان 1402 - 8:23   |   کد مطلب: 32994
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد؛
دستگیری ۱۲ سارق در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی ملایر از دستگیری ۱۲ نفر سارق و کشف ۴۷ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ احمد ساکی گفت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان در ۷۲ ساعت گذشته از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر در تعدادی از محلات این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران، چندین نفر از متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات جداگانه تعداد ۲ نفر سارق سیم برق، ۳ نفر سارق منازل و اماکن خصوصی، ۲ نفر سارق وسایل نقلیه، ۲ نفر سارق احشام، ۲ نفر سارق مغازه و ۱ نفر سارق داخل خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایرتأکید کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان وسایل نقلیه ۳ دستگاه موتورسیکلت و ۱ دستگاه پراید سرقتی را کشف کردند.

وی افزود : متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق، ۱۱ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی، ۹ فقره سرقت احشام، ۴ فقره سرقت مغازه و ۴ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی افزود: اجرای طرح‌های امنیت محله محور از اولویت‌های این فرماندهی است که به شکل مستمر در محلات هدف اجرا خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار