پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

27. آبان 1402 - 12:54   |   کد مطلب: 33000
فرماندار ملایر گفت: امروز راهبر، فرمانده و سیاست‌گذار نبرد فلسطین آمریکایی‌ها هستند و رژیم صهیونیستی فقط سیاست گردان مستکبرین هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی در جمع مردم ملایر در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین با بیان اینکه امروز قلب‌های ما از اقدامات صهیونیست‌ها مالامال از خشم است، گفت:  همه ما امروز در حمایت از مردم مظلومی  آمده‌ایم که سازمان‌های به‌ظاهر حامی حقوق بشر آنها را نمی‌بینند.

وی افزود:  سازمان‌های به‌ظاهر مدعی  سال  گذشته به‌واسطه فوت یک دختر تمام دنیا را به هم ریختند؛ اما امروز در قبال مردم مظلوم فلسطین و شهادت بیش از ۱۲ هزار کودک و زن، لال هستند.

 فرماندار ملایر با بیان اینکه امروز سازمان‌های حقوق بشری کر و کور هستند، تأکید کرد:  این سازمان‌ها ناکارآمد و فشل هستند.

وی  گفت: باید بیان داشت که ننگ و اف بر سازمان‌های حقوق بشر و سازمان ملل که جنایات فجیع رژیم کودکش صهیونیستی را نمی‌بینند.

اسماعیلی با اشاره به سکوت برخی جریان‌های داخلی و برخی اظهار نظرات آنان عنوان کرد:  ننگ بر وزرایی که روزی نان مردم را می‌خوردند و می‌گفتند که آمریکایی با یک دکمه تمام توان نظامی ایران را از بین می‌برند و امروز از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی افزود: ننگ بر جریان‌سازش کار داخلی که روزی بیان می‌کردند دوران موشک‌ها گذشته و امروز باید ببینند که مردم مظلوم فلسطین چگونه در مقابل ارتش به‌اصطلاح درجه یک جهان ایستادگی کرده‌اند.

فرماندار ملایر تأکید کرد امروز راهبر، فرمانده و سیاست‌گذار نبرد فلسطین آمریکایی‌ها هستند و رژیم صهیونیستی فقط سیاست گردان مستکبرین هستند.
وی گفت:  نقش امریکا به‌وضوح  در جنایات علیه مردم فلسطین و غزه مشخص است و نباید فریب ظاهر آنان را خورد.

اسماعیلی با اشاره به قدرت و اقتدار روز ایران اسلامی عنوان کرد: امروز ملت ایران از هر زمان دیگری مقتدر است آن هم به‌واسطه شهدایی همچون سردار سلیمانی و سردار همدانی در اوج اقتدار قرار دارد.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار