نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1402 - 12:05   |   کد مطلب: 33006
مسئول علمی‌پژوهشی سپاه ملایر خبر داد:
افتتاح مرکز رشد مهندس شهید علی نظری
مسئول علمی‌پژوهشی سپاه ملایر گفت: به مناسبت هفته بسیج مرکز رشد مهندس شهید علی نظری افتتاح می‌شود.

حامد حسنی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به مهم‌ترین  برنامه‌های علمی‌پژوهشی بسیجیان ملایری اظهار کرد: راه‌اندازی هسته‌های علمی توانمندساز و گفتمان ساز در پایگاه‌ها از مهم‌ترین اهداف این بخش است.

وی به افتتاح مرکز رشد شهید مهندس علی نظری اشاره کرد و گفت: این مرکز در راستای رشد و تقویت ایده‌ها و خلاقیت‌های نو بسیجیان و جوانان ملایری افتتاح می‌شود.
 مسئول علمی‌پژوهشی سپاه پاسداران ناحیه ملایر گفت: این مرکز هم‌زمان با هفته بسیج در ساختمان شهدای بسیج ملایر به بهره‌برداری می‌رسد تا محلی برای ایده‌پردازان و جوانان خلاق باشد.
وی گفت: به مناسبت هفته بسیج از نخبگان بسیجی، بسیجیان حائز رتبه برتر کنکور و پایگاه‌های علمی برتر شهرستان ملایر تجلیل می‌شود.
حسنی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های علمی و دروس مهم از دیگر برنامه‌های بخش علمی‌پژوهشی در طی سال است که برای بسیجیان در سطح پایگاه‌ها برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: با افتتاح مرکز رشد می‌توان از بسیجیان و نخبه‌های صاحب ایده استقبال و در راستای پرورش نوآوری آنان تلاش کرد.
مسئول علمی‌پژوهشی سپاه پاسداران ناحیه ملایر عنوان کرد: جوانان و بسیجیان نخبه فراوانی در سطح شهر وجود دارد که صاحب ایده‌های فناورانه هستند که مرکز رشد می‌تواند باعث شکوفاشدن استعدادهای آنان شود.
وی عنوان کرد: بومی‌سازی ایده‌ها و خلاقیت‌ها از دیگر اهداف پیش‌بینی‌شده برای ایجاد مرکز رشد شهید مهندس علی نظری است.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار