نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آذر 1402 - 15:24   |   کد مطلب: 33010
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر:
بسیج بزرگ‌ترین تشکل خدمت‌رسانی است
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر گفت: بسیج بزگترین تشکل از لحاظ خدمت‌رسانی، امدادرسانی، مباحث امنیت و جهادی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ علی‌اصغر فارسی پیش‌ازظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان در مسجد جامع ملایر با اشاره به نقش و جایگاه بسیج اظهار کرد: بسیج بزگترین تشکل از لحاظ خدمت‌رسانی، امدادرسانی، مباحث امنیت و جهادی است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج بعد جهانی پیدا کرده و بین‌المللی شده است، تاکید کرد:  اکنون کل دنیا توجهشان به فرهنگ غنی و اثرگذار بسیج است و در هر کشوری عده‌ای آزادی‌خواه که به دنبال آرمان‌های انقلابی از تفکر بسیج الگو می‌گیرند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر به شکست‌های متعدد استکبار جهانی اشاره کرد و گفت:  غربی‌ها از هیچ تلاشی برای مقابله با ایران کوتاهی نکرده و امروز کلکسیونی از شکست‌های متعدد را پیش روی خود دارند.

وی با بیان اینکه توجه دنیا امروز به بسیج است، بیان کرد: به برکت بسیج جنگ تحمیلی  را پیروز شدیم و از بحران های متعدد عبور کردیم و دشمن در  جنگ سخت، نیمه سخت و نرم دست خالی بازگشت.

فارسی به نقش تفکر بسیجی در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: عراق روزی محل تاخت‌وتاز آمریکایی‌ها بود و به برکت تشکیل بسیج مردمی از ابتکارات سردار سلیمانی، آمریکایی‌ها در عراق امنیت ندارند.

وی عنوان کرد: محور مقاومت پرقدرت‌تر از همیشه نقش آفرینی می‌کنند و این به برکت فرهنگ بسیجی است که توسط شهید سلیمانی در منطقه گسترده شد.
 
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر گفت: امروز شاهد سقوط رژیم منحوس صهیونیستی هستیم علی رغم اینکه آمریکایی ها و استکبار می خواهد جلوی آن را بگیرند اما جبهه مقاومت منسجم در برابر استکبار جهانی و آمریکا ایستاده است.

وی با بیان اینکه بسیج وظیفه دارد هر جایی که کاری زمین مانده ورود پیدا کند، تصریح کرد: امروز فکر و ذکر نوجوانان و جوانان و بزرگان محل تاخت‌وتاز روانی دشمن در فضای مجازی شده است و در این زمینه بسیج باید منسجم باشد و در راستای جهاد تبیین قدم‌هایی مهم  در این زمینه بردارد.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما