نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آذر 1402 - 15:26   |   کد مطلب: 33011
امام جمعه ملایر گفت: باید فرهنگ بسیجی در کشور زنده بماند تا کشور در امنیت کامل پیش رود و برای رونق این تفکر باید تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی ارزنده در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مسجد جامع ملایر با اشاره به نقش و جایگاه بسیج اظهار کرد: امام علیه‌السلام الگوی کامل بسیجیان است که هرگاه ولایت به آن نیاز داشت در میدان حاضر بود.

وی با بیان اینکه در جامعه در حوادث مختلف چهار گروه یا مسائل برخورد می‌کنند، تصریح کرد: بدترین این گروه‌ها که برای جامعه آسیب هستند منافقین هستند.

امام جمعه ملایر گفت: در انقلاب دیدیم عده‌ای دور امام خمینی(ره) بودند و مسئولیت‌های مختلف کشور را گرفتند و اما به مرور زمان سخنانی بر خلاف مسیر انقلاب و امام بیان کردند و نفاق خود را نشان دادند.

وی گفت: باید ما حواسمان را جمع کنیم و کسانی که می‌خواهیم در مسند وکالت قرار دهیم که آیا این افراد پیشینه‌ مناسبی در حرکت در راه انقلاب دارند و وظیفه داریم هم درست انتخاب کنیم و انسان‌های شایسته را معرفی کنیم.

ارزنده با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه گفت: پس از ۷۵ یا ۹۵ روز پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) افرادی که خود را از صحابه می‌دانستند چنان خونی به دل حضرت زهرا(س) کردند که انواع جسارت را در حق دختر پیامبر اعظم(ص) کردند.

وی با اشاره به نقش بسیج عنوان کرد: حرکت بسیج برای رضای خداست چرا که اگر اینگونه نبود استمرار پیدا نمی‌کرد و امروز چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه فرهنگ بسیجی کشور را دربرگرفته است، گفت: امروز تفکر بسیجی در تمامی ارگان‌ها و اداره‌ها طنین‌انداز شده و هر کسی که صحیح کار می‌کند از تفکر بسیجی نشأت گرفته‌است.

وی با اشاره به سخنانی از بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری درباره بسیج گفت: اگر فرهنگ بسیجی از کشور کنار گذاشته شود، نامی از اسلام  در کشور باقی نمی‌ماند.

ارزنده بیان کرد: امروز انواع ذلت‌ها برای استکبار به وجود آمده است که همه این‌ها به برکت تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: باید فرهنگ بسیجی در کشور زنده بماند تا کشور در امنیت کامل پیش رود و برای رونق این تفکر باید تلاش کنیم.

امام جمعه ملایر گفت: در راه گسترش و حفظ بسیج باید تلاش کنیم تا بیش از پیش رونق بگیرد.

دیدگاه شما