فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

6. آذر 1402 - 13:00   |   کد مطلب: 33015
جواد شمشیری به‌عنوان رئیس جدید بیمارستان دکتر ابوالفضل غرضی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ آیین تکریم و معارفه رئیس جدید بیمارستان دکتر ابوالفضل غرضی ملایر پیش از ظهر امروز برگزار شد.
فرماندار ملایر در این آیین با اشاره به جایگاه بهداشت و درمان در شهرستان ملایر و خدمات بیمارستان دکتر غرضی اظهار کرد: تخصص و تعهد دو اصل اساسی در دوران مدیریتی پیشین بود.
سلمان اسماعیلی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های دوران مدیریتی دکتر توکلی مردم‌داری بود، بیان کرد: خیرخواهی، مردم‌داری  و  جلب‌اعتماد مردم کارهای ارزشمندی است که به‌راحتی به دست نمی‌آید.
وی عنوان کرد: دکتر توکلی به مردم‌داری در ملایر شناخته می‌شود و در دو دوره اخیر جشنواره شهید رجایی به‌عنوان مدیر موفق‌تر ملایر انتخاب شده است
فرماندار ملایر گفت: بهترین فرمانده همکاران خوب می‌خواهد در بیمارستان دکتر غرضی همه خوب کار کردند و این بیمارستان توانست اقدامات خوبی ملایر انجام دهد.
رئیس سابق بیمارستان دکتر ابوالفضل غرضی ملایر نیز در این آیین با بیان اینکه در سال‌های اخیر سعی شد بهترین اقدامات در بیمارستان انجام شود، اظهار کرد: در ۹ سال گذشته سعی شد از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت این بیمارستان بهره‌گیری شود.
محمدرضا توکلی گفت: باتوجه‌به حجم مراجعان در بالای توقعات بالایی از این بیمارستان وجود دارد که  نیازمند  توجه به زیرساخت‌ها است.
وی گفت:  زیرساخت‌های بیمارستان دکتر غرضی ملایر محدود است و نیاز به پیشرفت هر چه بیشتر برای پاسخگویی به مراجعان به این بیمارستان است.
رئیس سابق بیمارستان دکتر ابوالفضل غرضی ملایر بیان کرد: مردم وقتی به اورژانس و درمانگاه مراجعه می‌کنند خواستار بهترین خدمات هستند و باید در این راستا تلاش شود.
در این مراسم از بیش از ۹ سال خدمات دکتر محمدرضا توکلی تجلیل و دکتر جواد شمشیری به‌عنوان رئیس جدید بیمارستان دکتر ابوالفضل غرضی ملایر معارفه شد.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما