نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. آذر 1402 - 13:25   |   کد مطلب: 33016
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان:
درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در ملایر احداث می‌شود
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت: مجوز ۴ هزار متر درمانگاه تخصصی برای بیمارستان گرفته شده است تا انتهای سال کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حسن عروتی‌موفق پیش از ظهر امروز  آیین تکریم و معارفه رئیس جدید بیمارستان دکتر ابوالفضل غرضی ملایر با اشاره به نقاط قوت بیمارستان غرضی ملایر اظهار کرد: تشکیل تیم مدیریتی قوی و ایجاد روحیه کار تیمی در بین همکاران از اقدامات برجسته در بیمارستان دکتر غرضی برای حرکت روبه‌جلو این بیمارستان بوده است.

وی با بیان اینکه دو طرح عمرانی بزرگ جدید در بیمارستان غرضی ملایر در دست اقدام است، گفت: مجوز ۴ هزار متر درمانگاه تخصصی برای بیمارستان گرفته شده است تا انتهای سال کلنگ‌زنی می‌شود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان افزود: مجوز ساخت بخش دیالیز نیز دریافت شده است و پیگیری‌هایی برای کلنگ‌زنی انجام شده تا بیماران دیالیزی بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
وی افزود: خدمات به مراجعه‌کنندگان و بیماران در بیمارستان دکتر غرضی با حضور پزشکان پر تلاش کادر پرستاری باانگیزه کادر پشتیبانی پیگیر بسیار گسترش داشته است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ضریب اشغال تخت بیمارستان دکتر غرضی ملایر از ابتدای سال  ۸۶ درصد بوده است، تصریح کرد: بیمارستان غرضی ملایر بیشتری آمار ضریب اشغال تخت در بین بیمارستان‌های استان را دارا است که نشان از زحمات کارکنان و پرسنل این بیمارستان است.
وی با بیان اینکه اقبال مردم برای مراجعه به این بیمارستان بسیار بالا است عنوان کرد: از ابتدای سال ۲۳۰ هزار نفر به این بیمارستان  مراجعه کرده و ویزیت شده‌اند و ۱۴۰ هزار نفر به داروخانه و ۳۵ هزار نفر به بخش آزمایشگاهی مراجعه داشته‌اند.
عروتی‌موفق با اشاره به جایگاه ویژه بیمارستان دکتر غرضی ملایر در استان عنوان کرد: این بیمارستان درجه یک در بین ۲۱ بیمارستان استان رتبه دوم را کسب کرده است.
وی افزود: دفتر پرستاری بیمارستان که در هشت سال گذشته رتبه ۵۴ از ۷۲ بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در کشور را داشت، سال گذشته جزء چهار دفتر برتر کشور معرفی شد که نشان از خدمات و کیفیت بالای خدمات در این بیمارستان است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان بیان کرد: بیمارستان دکتر غرضی ملایر قدیمی‌ترین این بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی در کشور است و نخستین بیمارستان سازمان در استان است و باتوجه‌به سن این بیمارستان اقدامات خوبی در راستای مرمت و بازسازی بخش‌های مختلف آن انجام شده است.
وی گفت: اقدامات خوبی در بحث‌های عمرانی صورت‌گرفته است  و اعتبارات خوبی برای ملایر جذب شد و با حداقل هزینه‌ها طرح‌های عمرانی مختلفی انجام شده است.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما