نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آذر 1402 - 9:03   |   کد مطلب: 33022
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در ملایر مشکل این منطقه را تا ۵۰ سال آینده برطرف می‌کند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در نشست هم‌اندیشی با تولیدکنندگان شهرک صنعتی ملایر یک با بیان اینکه هدف از این نشست‌ها کسب آگاهی از نیازمندی‌ها و مشکلات برای تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ است اظهار کرد: هرچه دولت در کار صنعت کمتر دخالت کند، صنعتگران با آسودگی و آرامش بیشتری به کار می‌پردازند.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کشور انجام شده، هرچند مشکلات بسیاری نیز وجود دارد افزود: الحاق ۲۰ هکتار زمین صنعتی به شهرک صنعتی حاجی‌آباد فرآیندی زمان‌بر و سخت بود که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی بالاخره انجام شد تا با این اقدام مشکل کمبود زمین برای واگذاری به صنعتگران برطرف شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعتگران ما از مظلوم‌ترین اقشار هستند افزود: یکی از مشکلات امروز ما مسدودسازی حساب‌های صنعتگران است که باید برای آن در قوانین پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی ملایر یک شرکت خدماتی برای هماهنگی بهتر ایجاد شود تصریح کرد: با وجود این شرکت مشکلات بهتر احصا و برطرف خواهد شد.

آزادیخواه با بیان اینکه مدیرعامل برق باختر در شهرستان ملایر حاضر شد و مشکلات مختلف واحدهای صنعتی با موضوع برق بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد تصریح کرد: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق ملایر مشکل برق این منطقه را تا ۵۰ سال آینده برطرف می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این نیروگاه یکی از ملزومات شهرستان ملایر است و نباید اجازه داد که نگاه‌های کوچک این دستاورد بزرگ را به حاشیه برده و ابتر کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق از مدرن‌ترین نیروگاهای خاورمیانه است گفت: بخش خصوصی نتوانست این نیروگاه را برپا کند و در نتیجه در جریان سفر رئیس جمهوری به استان وزیر نیرو از احداث این نیروگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه امروز یکی از دغدغه‌های ما حمایت از تولیدکنندگان است اظهار کرد: حمایت از تولید به معنای ایجاد اشتغال و رشد کشور است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

آزادیخواه افزود: شهرک صنعتی ملایر یک در حال احیاست و تا دو سال آینده پویاتر خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاه شما