نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1402 - 8:19   |   کد مطلب: 33028
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر خبر داد:
سپاه ملایر، ناحیه برتر خدمات مؤمنانه کشور
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر گفت: در جشنواره مالک‌اشتر سپاه پاسداران ناحیه ملایر به‌عنوان ناحیه برتر کشور در اقدامات مؤمنانه معرفی و انتخاب شد.

علی‌اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به برگزاری جشنواره مالک‌اشتر اظهار کرد: این جشنواره همه ساله برای معرفی برترین‌های بسیج در قسمت‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نتایج امسال جشنواره مالک‌اشتر افزود: در جشنواره مالک‌اشتر سپاه پاسداران ناحیه ملایر به‌عنوان ناحیه برتر کشور در اقدامات مؤمنانه معرفی و انتخاب شد.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر گفت: بسیجیان ملایری در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و  عمرانی پای‌کار بوده و خدمات مختلفی در ملایر انجام داده‌اند.
وی گفت: برگزاری میزهای خدمت یکی از اقدامات مهم در یک سال اخیر است بیش از ۱۶۰ میز خدمت در ملایر برگزار شده است.
فارسی برگزاری میزهای خدمت را راهی مؤثر برای ارتباط بین مسئولین و مردم عنوان کرد و گفت: با برگزاری این میزهای خدمت مردم بی‌واسطه مطالبات و درخواست‌های خود را با مسئولان مطرح می‌کنند.
وی با اشاره به اثرگذاری میزهای خدمت در بالارفتن اعتماد مردمی افزود: مسائل و مشکلات مختلفی در این میزهای خدمت برطرف شده که باعث افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی و خدمات‌رسانی به محرومین عنوان کرد: در حال حاضر ۱۸ گروه جهدی در نقاط مختلف شهرستان مرمت خانه‌های محرومین را مرمت می‌کنند.
وی توزیع جهیزیه را یکی دیگر از اقدامات مؤمنانه عنوان کرد و گفت: تنها در هفته بسیج ۷۸ مورد جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند توزیع شد.
 فارسی گفت: ساخت منازل محرومین و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط گروهی جهادی از دیگر اقدامات مؤمنانه در سطح شهرستان ملایر است.
وی تأکید کرد: هر کجا نیاز باشد بسیج و بسیجیان حضوری مؤثر دارد و پای‌کار خدمت‌رسانی به مردم و نظام هستند.
وی عنوان کرد: اجرای طرح آبرسانی به روستاهای ملایر در طرح نهضت آبرسانی  از دیگر اقدامات جهادی در سطح شهرستان است و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار