نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آذر 1402 - 8:23   |   کد مطلب: 33037
معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار ملایر عنوان کرد:
دروغ‌پردازی در فضای رسانه ابزار اصلی دشمنان
معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار ملایر گفت: دروغ‌پردازی در فضای رسانه‌ای مهم‌ترین ابزار این روزهای دشمنان علیه ایران اسلامی و بخصوص اذهان جوانان کشور است.

حسین فارسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ با اشاره به مسائل و مشکلاتی که کشور در سال ۱۴۰۱ درگیر با آن بود اظهار کرد: پس از پیروزی  انقلاب اسلامی ایران دشمنان از هیچ تلاشی برای ازبین‌بردن ایران اسلامی کوتاهی نکرده‌اند.
وی افزود: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد کارشکنی‌های مختلف دشمنان علیه ایران بودیم و هر روز تعداد این دشمنی‌ها افزوده‌شده است.
معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار ملایر گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که  در سال‌های اخیر به‌وضوح از دشمنی‌ها غربی‌ها بخصوص آمریکا در ایران نمایان شد حمایت از ایجاد اغتشاشات در ایران بوده است.
وی گفت: چه در اغتشاشات سال ۸۸ و چه اغتشاشات بنزینی و سال‌های اخیر به‌وضوح دخالت‌های آمریکایی‌ها در ایجاد این اغتشاشات دیده می‌شود.
فارسی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای و ایجاد جوهای رسانه‌ای به دنبال سیاه‌نمایی اوضاع کشور هستند.
وی گفت: این امر فقط مخصوص این سال‌ها نبوده و دشمن سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی نقاط ضعف ایران اسلامی را همواره در دستور کار خود دارد.
معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار ملایر بیان کرد: امروز رسانه به مهم‌ترین ابزار غربی‌ها  برای دشمنی با ایران اسلامی تبدیل شده است.
وی گفت: آمار پالایش شده در فضای مجازی نشان داد که در ایام اغتشاشات در ایران تا چه اندازه شاهد پمپاژ دروغ‌پردازی در فضای رسانه‌ای بودیم.
فارسی بیان کرد: با بالا رفت ضریب نفوذ فضای مجازی در سطح کشور و گسترده شدن آن در بین اقشار مختلف جامعه بخصوص نسل جوان این امر همچنان ادامه دارد و همه‌روزه شاهد دروغ‌پردازی دشمنان در فضای رسانه‌ای هستیم.
وی تأکید کرد: دروغ‌پردازی در فضای رسانه‌ای مهم‌ترین ابزار این روزهای دشمنان علیه ایران اسلامی و بخصوص اذهان جوانان کشور است.
انتهای  خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار