نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. آذر 1402 - 17:30   |   کد مطلب: 33039
امام جمعه ملایر گفت: امروز دشمن به خوبی می داد اگر جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل و حامیان آن ایستاده به خاطر این است که این فرهنگ را از ایران اسلامی الگو گرفته و به همین خاطر دشمن هرگز جرات جنگ نظامی را به ما ندارد چرا که می‌داند با یک اتحاد و انسجام برگرفته از فرهنگ و اعتقادات ما مواجه می شود و دچار شکست خواهد شد لذا از راه رسانه های جمعی به دنبال انحراف جامعه ما است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه ملایر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر این هفته ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت: تقوا راه رسیدن به موفقیت و سعادت  دنیوی و اخروی است.

وی با بیان  اینکه امروز بر خلاف گذشته با سیر صعودی وسایل ارتباط جوامع فرهنگ‌ها به سرعت در حال تغییر است افزود: با این وجود دشمن به دنبال این است تا فرهنگ ایرانی اسلامی را با فرهنگ بیگانه و غربی جایگزین کرده و خوب را بد و بد را خوب جلوه دهد.

امام جمعه ملایر افزود: امروز رسانه های دشمن فرهنگ را به سمت و سوی خود سوق می‌دهند و خوب را بد و بد را خوب جلوه می دهند که این یک تهدید است و باید مراقب بود که از این تهدیدها  به عنوان فرصت استفاده کرد، اما متاسفانه این گونه نیست و دشمن با هجمه های فرهنگی به دنبال این است که به فرهنگ و اعتقاد اسلامی و ایرانی ما آسیب بزند.

وی بیان کرد: امروز دشمن به خوبی می داد اگر جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل و حامیان آن ایستاده به خاطر این است که این فرهنگ را از ایران اسلامی الگو گرفته و به همین خاطر دشمن هرگز جرات جنگ نظامی را به ما ندارد چرا که می‌داند با یک اتحاد و انسجام برگرفته از فرهنگ و اعتقادات ما مواجه می شود و دچار شکست خواهد شد لذا از راه رسانه های جمعی به دنبال انحراف جامعه ما است.

ارزنده با اشاره به شاره به سخنان رهبری طی سال‌های متمادی و تذکرات نسبت به ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن به شورای انقلاب فرهنگی، افزود: امروز علاوه بر مسئولان فرهنگی ، خانواده ها خود باید مراقب باشد که ارزشهای فرهنگی و اسلامی را نادیده نگیرند و نسبت به فرزندان خود بی تفاوت نباشیم.

وی با اشاره به اینکه هر چند شورای فرهنگی وظیفه ترویج و و حفظ ارزشهای فرهنگی ایرانی و اسلامی را دارد اما خانواده‌ها نیز وظیفه دارند که از این ارزشهای اصیل اسلامی دفاع کنند و اجازه ورود فرهنگ بیگانه را ندهند تاکید کرد: متاسفانه در بعضی از خانواده‌ها می‌بینیم که حیا و ارزشهای اسلامی نادیده گرفته می شود و بسیاری از این رفتارها زیبنده جامعه اسلامی ما نیست.
 
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار