نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. آذر 1402 - 8:39   |   کد مطلب: 33045
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:
کسب مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی توسط کشتی‌گیر ملایری
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: داریوش ولی‌زاده با کسب مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور مجوز حضور در اردوی تیم ملی کشتی کشور را دریافت کرد.

 

 

حمیدرضا سپهری‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به درخشش کشتی‌گیر ملایری در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی  به میزبانی استان مازندران و شهرستان ساری برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات کشتی‌گیران نامدار و قهرمانی سراسر کشور حضور داشتند که چهار ورزشکار از شهرستان ملایر در این مسابقات به همراه تیم استان همدان حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسعود مصطفی جوکار و جلال لطیفی مربیان سازنده شهرستان ملایر مربیگری تیم استان همدان را عهده‌دار بودند.
وی به درخشش ورزشکاران ملایری در این مسابقات اشاره کرد و گفت: سینا زندی، داریوش ولی‌زاده،  علی کریمی و عباس زندیه کشتی‌گیران ملایری این مسابقات بودند.
سپهری‌نیا  به مدال‌آوری داریوش ولی‌زاده در رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: ولی‌زاده کشتی‌گیر توانمند و آینده‌دار ملایری با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات و غلبه و شکست حریفان سرسخت کشوری خود با کسب مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات مجوز حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور را دریافت کرد.
وی بیان کرد: پس از سال‌ها افتخارآفرینی کشتی‌گیران ملایری در مسابقات کشتی ملی و بین‌المللی داریوش ولی‎زاده موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی شد.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار