نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. بهمن 1402 - 11:15   |   کد مطلب: 33137
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد:
حضور ۵۵۰ فرهنگی و دانش‌آموز در اعتکاف
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: مراسم معنوی اعتکاف دانش‌آموزی با حضور بیش از ۵۵۰ فرهنگی و دانش‌آموز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» مهدی عابدینی نیا با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ملایر گفت: بیش از ۵۵۰ فرهنگی و دانش‌آموز در آیین اعتکاف حضور دارند.

وی گفت: در راستای اجرای ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین، آیین اعتکاف فرهنگی و دانش‌آموزی در ۲ مسجد شهرستان با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر، معلمان، معاونین و مربیان پرورشی و طلاب طرح امین، هیئت‌های دانش‌آموزی و با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد

 

عابدینی‌نیا به  حضور امام‌جمعه ملایر  در جمع دانش‌آموزان معتکف اشاره و  بیان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و عبادی با حضور مسئولان و اساتید برجسته استان و شهرستان‌ برای دانش‌آموزان در این آئین برگزار شد.

وی به حضور گسترده و بی‌نظیر دانش‌آموزان در اعتکاف دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: از خانواده‌های این دانش‌آموزان و همکاری خوب آنان با آموزش و پرورش تقدیر می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر تأکید کرد: اعتکاف دانش‌آموزی موجب تعالی روح و ارتقای جایگاه معنوی دانش‌آموزان خواهد شد و آنان در این آیین معنوی در محیطی خوب و سازنده یک اردوی جذاب تربیتی را تجربه می‌کنند.

وی با اشاره حضور  ۳۹۰ فرهنگی خانم و دانش‌آموز دختر در مسجد مسلم بن عقیل عنوان کرد: برنامه‌های مختلف آموزشی و عبادی برای دانش‌آموزان دختر در مراسم معنوی اعتکاف برنامه‌ریزی‌شده است.

 عابدینی نیا با اشاره به حضور  ۱۶۰ فرهنگی آقا و دانش‌آموز پسر عنوان کرد: آقایان و دانش‌آموزان پسر در مسجد چهارده‌معصوم شهرستان ملایر معتکف شده‌اند.

وی با اشاره به استمرار برگزاری مراسم‌های معنوی در ایام سال در بین دانش‌آموزان تأکید کرد: باید تا می‌توانیم با برنامه‌ریزی صحیح دانش‌آموزان را به سمت آشنایی هر چه بیشتر با دین و آیین‌های مختلف دینی سوق دهیم.

انتهای خیر/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار