نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. بهمن 1402 - 8:48   |   کد مطلب: 33161
استاندار همدان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است و شهدا در راه اعتلای نظام و برقراری نظم و امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی، اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه سه‌شنبه در مراسم وداع با شهید مدافع امنیت سردار سرتیپ دوم شهید محمود خداداد در مسجد جامع شهر ملایر با اشاره به تلاش‌های این شهید والامقام در راه ایجاد امنیت گفت: این شهید دارای سجایای اخلاقی والایی بود و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های برجسته شهید خداداد بود.

 وی با بیان اینکه این شهید و همه شهدای گران‌قدر ما عمر بابرکت خود را در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی صرف کردند، تصریح کرد: مردم ملایر ۱۱۰۰ شهید در راه انقلاب فدا کرده‌اند.

 استاندار همدان فرهنگ ایثار و شهادت را راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: شهید خداداد همچون سایر شهدای انقلاب دارای ویژگی‌های برجسته‌ای بود.

 وی افزود: این شهید یکی از دلاورمردان بزرگ عرصه امنیت در مجموعه فراجا است که در راه اعتلای نظام و برقراری نظم و امنیت از هیچ تلاش و گوششی کوتاهی نکرد.

 قاسمی‌فرزاد جان‌برکف بودن را از ویژگی‌های نیروهای پلیس دانست و گفت: پلیس همواره در عرصه خدمت و خدمتگزاری جان‌برکف است.

 وی افزود: امروز در نقاط مختلف کشور شاهد حضور مؤثر پلیس در مقابله با سوداگران و اشرار در راستای برقراری نظم و امنیت و حفظ و حراست از ارزش‌ها هستیم.

 استاندار همدان گفت: نیروهای فراجا در راه خدمت و ایجاد امنیت از هیچ‌چیزی باکی نداشته و عقب‌نشینی نمی‌کنند و این امر نشان از میزان اعتقاد آنان به کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

 وی به تلاش‌های نیروهای امنیتی در نیروهای مختلف نظامی کشور اشاره کرد و گفت: علی‌رغم تمامی تهدیدهای دشمنان و اقدامات ضد نظام آنان امنیت قابل‌قبولی در کشور ایجاد شده است.

 قاسمی‌فرزاد تأکید کرد: مردم تلاش‌ها و کوشش‌های نیروهای امنیتی و نظامی در کشور را به‌خوبی درک می‌کنند و شاهد حضور گسترده آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم.

 وی افزود: در سایه امنیت ایجاد شده راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور یکپارچه مردم در صحنه، حماسه بزرگ دیگری را خلق شد.

 

 انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار