نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. بهمن 1402 - 9:04   |   کد مطلب: 33165
حضور مبلغین حوزه سطح عالی ملایر در میدان عمل
رفع شبهات انتخاباتی با حضور میدانی مبلغین
مبلغین حوزه علمیه سطح عالی امام حسن مجتبی (ع) ملایر با حضور در بین مردم به شبهات انتخاباتی آنان پاسخ می‌دهند.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ کمتر از دو هفته به انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی‌مانده است و شور انتخابات در بین مردم آغاز شده است.

 بی شک اصلی‌ترین مسئله در انتخابات پیش رو حضور حداکثری مردم و انتخاب افراد تصمیم‌گیر برای ۴ سال قانون‌گذاری در کشور است و هر چه حضور پررنگ‌تر و انتخاب صحیح‌تر باشد ریل‌گذاری برای آینده کشور بهتر می‌شود.

 دعوت مردم برای حضور حداکثری از مهم‌ترین وظایف هر شخص و گروه دارای مخاطب است دراین‌بین مبلغین کارگروه تبلیغی حوزه علمیه سطح عالی امام حسن (ع) ملایر به میدان آمده و برای حضور حداکثری تلاش می‌کنند.

 این مبلغین با حضور در خیابان‌های سطح شهر ملایر و باهدف رفع شبهات با مردم گفتگو می‌کنند و پاسخ سؤالات آنان را می‌دهند .

 حجت‌الاسلام علی علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این اقدام جهادی گفت: در راستای فرمایش رهبری که هرکس مخاطبی دارد برای مشارکت حداکثری برای تبلیغ رأی‌دادن و حضور حداکثری تلاش کند کارگروه تبلیغی حوزه علمیه سطح عالی امام حسن (ع) تشکیل و فعالیت می‌کند.

 مبلغ حوزه سطح عالی ملایر بیان کرد: مبلغین حاضر در این کارگروه با حضور میدانی در بین مردم چهره‌به‌چهره به تبلیغ حضور در انتخابات می‌کنند.

 وی با بیان اینکه مبلغین در کف میدان در مواجه به شبهات و سؤالات مردم قرار می‌گیرند، عنوان کرد: در این برنامه از حرف‌ها و نظرات مردم گزارش تهیه شده و به آنها پاسخ داده می‌شود.

 علی‌محمدی حضور حداکثری را مهم‌ترین هدف تشکیل کارگروه مبلغین حوزه علمیه سطح عالی امام حسن مجتبی (ع) ملایر عنوان کرد و گفت: این گروه تبلیغی قصد حمایت از هیچ کاندیدایی را نداشته و فقط به دنبال شور و حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

 وی گفت: در گفتگوهای مطرح شده شاخص‌های یک نماینده خوب و ویژگی‌های فردی که می‌خواهد به‌عنوان قانون‌گذار فعالیت کند برای مردم تبیین می‌شود.

 این مبلغ حوزه سطح عالی ملایر بیان کرد: حوزه علمیه سطح عالی شهرستان ملایر تا کنون از هیچ فردی در انتخابات حمایت نکرده و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین هدف این حوزه است.

 وی افزود: اگر فردی که ملبس به لباس روحانیت است نظری درباره یک کاندیدای خاص عنوان می‌کند نظر شخصی خودش است و این اعلام عموم روحانیون نیست.

 علی‌محمدی بیان کرد: مردم از برخی مسائل گله دارند و قطعاً نشستن پای درد و دل مردم و پاسخ به شبهاتی که در اذهان وجود دارد می‌تواند در بالارفتن رضایت عمومی مؤثر باشد.

 انتهای خبر/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار