نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. بهمن 1402 - 8:38   |   کد مطلب: 33166
رئیس اداره ورزش ملایر خبر داد؛
برگزاری بیش از ۲۰ برنامه در هفته جوان
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: هم‌زمان با ایام هفته جوان و از ۲ اسفندماه بیش از ۲۰ برنامه مختلف فرهنگی ورزشی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حمیدرضا سپهری‌نیا با اشاره به برنامه‌های هفته جوان در ملایر اظهار کرد: به مناسبت ولادت باسعادت جوان دشت کربلا حضرت علی‌اکبر(ع) در تقویم کشور ورز و هفته جوان به ثبت رسیده است.

وی شجاعت و دلاوری، رزم‌آوری و بصیرت دینی و سیاسی  حضرت علی‌اکبر (ع) و  را الگویی برای همه جوانان دانست و گفت: از جوانان درخواست شده تا با الگوگرفتن از جوان کربلا در راه پیشرفت و آبادانی ایران در همه صحنه‌ها  با شجاعت و بصیرتی علی‌وار حضور داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر به برنامه‌های هفته جوان در ملایر اشاره کرد و گفت: با همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف برنامه‌ریزی مفصلی برای ایام هفته جوان در ملایر انجام شده است.

وی به برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و آموزشی هم‌زمان با هفته جوان در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته جوان از ۲ اسفندماه  با شعار  «جوان ایرانی پرچم‌دار پیشرفت» آغاز می‌شود.

سپهری‌نیا عنوان کرد: در این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، نشست‌های بصیرت‌افزایی و معرفی الگوهای نمونه برای جوانان برگزار می‌شود.

وی سن جوانی را بهترین فرصت برای رشد و تعالی و همه  زمینه‌ها عنوان کرد و گفت: نقش جوانان در پیشبرد اهداف و در راه رشد و تعالی کشور بی‌نظیر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر به مهم‌ترین برنامه‌های هفته جوان در ملایر اشاره کرد و گفت: دیدار جوانان با امام‌جمعه، تجلیل از جوانان برتر و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت از جمله بهترین برنامه‌های هفته جوان در ملایر است.

انتهای خبر/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار