پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

30. بهمن 1402 - 9:01   |   کد مطلب: 33168
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام ۳۲۰ دانشجوی دانشگاه های ملایر در قالب ۹ اتوبوس به اردوهای راهیان نور خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سرهنگ علی اصغر فارسی در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های ملایر به مناطق سرزمین نور اظهار کرد: راهیان نور در راستای تداوم راه و سیره شهدا است و حضور جوانان و نوجوانان در سرزمین نور که منشأ خیرات و برکات فراوان است نسل جدید را مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد استقبال گسترده مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان هستیم و استقبال باشکوه جوانان از این اردوها نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تشریح برنامه‌های سپاه در اعزام دانشجویان به مناطق سرزمین‌های نور گفت: در نخستین مرحله، دانشجویان پسر راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲۰ دانشجوی دختر در قالب ۹ اتوبوس عازم اردوی راهیان نور شدند، ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور همچون رزمایش فرهنگی و تربیتی است که باید از این فرصت بسیار مناسب به خوبی استفاده کرد.

فارسی خاطرنشان کرد: در این اردوها از مناطق عملیاتی دوکوهه، فتح المبین، فکه، شهدای هویزه، طلائیه، اروند کنار، علقمه، شلمچه، والفجر و شوش دانیال بازدید به عمل می‌آید و دانشجویان از طریق روایتگری راویان برجسته از فضای معنوی این اردوها بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار