نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. اسفند 1402 - 8:41   |   کد مطلب: 33196
شهردار ملایر خبر داد:
نصب ۱۰۰ المان نوروزی در شهر ملایر
شهردار ملایر گفت: در راستای طرح استقبال از بهار بیش از ۱۰۰ المان مناسبتی، نوری و استندهای نوروزی در سطح شهر ملایر نصب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مجید فرجی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ در شهر ملایر گفت: این طرح در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی در آستانه نوروز اجرا شده است.
وی به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود در اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ باید شادی و نشاط را در شهر برای شهروندان و مسافران نوروزی به همراه داشته باشد.
شهردار ملایر گفت: استقبال از بهار جزء رویداد‌های مهم مدیریت شهری است و باتوجه‌به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، شاهد تکاپوی مضاعف حوزه‌های مختلف فضای سبز، زیباسازی، عمران، خدمات شهری و... در جهت فضاسازی شهر در روزهای پایانی است.
وی با بیان اینکه از فرصت باقی‌مانده تا پایان سال برای تلاش در جهت رفع نواقص موجود و اجرای برنامه‌های متناسب با طرح استقبال از بهار استفاده می‌شود، عنوان کرد:  فضاسازی و آذین‌بندی گسترده شهر با نصب ریسه‌های الوان و پرچم‌های مناسبتی، آماده‌سازی بیش از ۱۰۰ المان مناسبتی، نوری و استندهای نوروزی و رنگ‌آمیزی بیش از ۶۰  هزار متر از مبلمان شهری بوستان‌ها اجرایی می‌شود.
فرجی افزود: کاشت گسترده گل‌های فصلی بنفشه، همیشه‌بهار و شب بو در بوستان‌ها و بلوارهای شهر، بهسازی مسجد بوستان معلم، غبارروبی کلیه مساجد بوستان‌ها و رنگ‌آمیزی و فعال‌سازی آب‌نماهای سطح شهر از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این شهرداری در آستانه فرارسیدن سال نو است.
وی زیباسازی و آراستگی محیط‌های شهری را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این طرح برشمرد و تصریح کرد: باهدف تغییر چهره شهر، ایجاد فضای بصری مناسب و زیباسازی فضاهای عمومی، بهسازی آب‌نمای بوستان معلم در دستور کار قرار گرفت و با تلاش بی‌وقفه نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، آب‌نمای ریتمیک و هارمونیک بوستان معلم در روزهای اخیر به بهره‌برداری رسید.

شهردار ملایر با تأکید بر اینکه هماهنگی ریتم آب به همراه نور در اجرای آب‌نمای ریتمیک می‎تواند اثری شگفت خلق کند که تأثیرپذیری آن برای مخاطب چندین برابر شود، افزود: این آب‌نما از یک فواره گل چهارقسمتی و یک فواره بال بسیار زیبا با نورپردازی حرفه‌ای که زیبایی این کار را دوچندان می‌کند، تشکیل شده است و تلفیق نور و آب به‌خصوص در شب منظره بی‌نظیر و جذابی را ایجاد می‌کند که در افزایش نشاط و شادابی اجتماعی شهروندان تأثیرگذار است.
وی گفت: ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری موجب افزایش سرزندگی شهروندان می‌شود و به همین منظور در آستانه سال نو اقدامات متعددی در برنامه‌ریزی‌های مجموعه مدیریت شهری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۳ لحاظ شده است که امیدواریم رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار