نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. اسفند 1402 - 9:27   |   کد مطلب: 33200
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: هنجارشکناندر چهارشنبه آخر سال دستگیر و تا پایان روز ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در بازداشت خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ احمد ساکی  با اشاره به برخورد جدی با متخلفان و اخلالگران چهارشنبه آخر سال گفت: با مقامات قضایی هماهنگی لازم صورت‌گرفته تا افرادی که با انجام اقدامات خطرآفرین و مزاحمت برای مردم، موجب برهم‌زدن نظم عمومی و سلب آسایش شهروندان شوند ضمن بازداشت، وسیله نقلیه آنها هم تا نیمه فروردین در توقیف پلیس باشد.

 

وی افزود: به افرادی که نسبت به انجام اقدامات غیرقانونی و حادثه‌ساز در فضای مجازی هم  اقدام کنند اخطار می‌دهیم که قاطعانه  با آنها برخورد می‌شود و از مردم عزیز هم می‌خواهیم در صورت مشاهده این موارد و مصادیق، آن را  به پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با بیان اینکه بدون تردید کسانی که سلامت و آرامش جامعه را برهم بزنند و در بین مردم مزاحمت و  ترس و وحشت ایجاد کنند، از نگاه افکار عمومی هم طرد شده، انگشت‌نما  و هنجارشکن محسوب می‌شوند، تصریح کرد: متأسفانه خطر جدی دیگری که در کمین جوانان و نوجوانان در چهارشنبه آخر سال است ساخت این مواد خطرناک در منازل است.

وی بیان کرد:  ازآنجایی‌که جوانان ما  با خصوصیات این مواد پر خطر آشنایی ندارند ناخودآگاه با انفجاری مهیب مواجه شده و حوادث دلخراش و ناگواری را برای خود و خانواده یا دوستان رقم می‌زنند.

 

ساکی با اشاره به اهمیت و نقش والدین در مراقبت از فرزندان و ایمنی در برابر خطرات ناشی از انفجار مواد محترقه تصریح کرد: تمام هدف پلیس این است که آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورد؛ لذا  با حادثه‌سازان و کسانی که اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم‌زدن نظم جامعه کنند، بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

انتهای خبر/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار