نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. اسفند 1402 - 9:13   |   کد مطلب: 33208
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از پیش‌بینی جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: سال گذشته ۸۶۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  علی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر،  اظهار کرد: امسال همانند سال‌های گذشته جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز در حال برگزاری است که از ابتدای اسفندماه شروع و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا کمیته امداد ملایر به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی سه نقطه شهر ملایر، اقدام کرده است، افزود: این پایگاه‌ها شامل پایگاه در میدان امام و پارک چمران و همچنین ۱۲ مرکز نیکوکاری است، همزمان با نماز جمعه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میعادگاهای نماز جمعه شهرستان برپا شد.

خراسانی توزیع ۲۰ هزار پاکت بین دانش‌آموزان مدارس برای جمع‌آوری و کمک به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد ملایر در هفته احسان و نیکوکاری دانست.

وی از پیش‌بینی جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: سال گذشته نیز ۸۶۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و در بین خانواده های زیر پوشش این نهاد توزیع شد.
انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار