نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1403 - 9:52   |   کد مطلب: 33212
‍ وزیر ورزش در دیدار با خانواده شهید نظری:
امنیت بسترساز پیشرفت و توسعه در اقتصاد و آبادانی است
وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه و پیشرفت، اقتصاد و آبادانی کشور در سایه امنیت رخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» به نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر؛ وزیر ورزش و جوانان در سومین روز از نوروز با خانواده با خانواده شهید مدافع امنیت و ولایت شهید علی نظری دیدار کرد.

کیومرث هاشمی در این دیدار با اشاره به نقش تلاش‌های شهدا در ایجاد امنیت در کشور گفت: توسعه و پیشرفت، اقتصاد و آبادانی کشور در سایه امنیت رخ می‌دهد.

وی با  قدردانی از خانواده‌های شهدای  والامقام عنوان کرد: خانواده شهدا اسوه‌های صبر و استقامت و بردباری هستند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: آرامش و آسایش شهروندان با تلاش‌ها و رشادت‌های شهدا و سربازان گمنام امام‌زمان(عج) معنا پیدا می‌کند.

 وی امنیت را در مواقعی  ضروری‌تر از معاش دانست و گفت: امثال شهید  نظری در دفاع از نظام، کشور و آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی با  اهدای خون پاک خود واژه عشق به ولایت و مردم  را در ایجاد امنیت  معنا کردند.

هاشمی شهید نظری را نمونه بارزی از یک جوان ورزشکار انقلابی دانست و گفت: این شهدا جان خود را در راه عزت و امینت ملت فدا کرده است تا کشور در آرامش و امنیت به راه خود ادامه دهد.

وی  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری  در خصوص شهدا استان همدان  و نام‌بردن از شهید علی نظری بیان کرد:  وظیفه همه ما است که یاد شهدا را زنده  نگه داریم و خدمت صادقانه به مردم و جوانان را سرلوحه همه امور قرار دهیم.

 

شهید عزیز مدافع امنیت علی نظری از قهرمانان شایسته  کاراته استان همدان و شهرستان ملایر  به شمار می‌آید که  در سال ۱۴۰۱ توسط اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار