نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. اسفند 1402 - 11:02   |   کد مطلب: 33217
قهرمانان و مربیان بسیجی بانوی ملایری تجلیل شدند
فعالیت ۳ پایگاه استعدادیابی بانوان در سپاه ملایر
نقش استعدادیابی در ورزش بر کسی پوشیده نیست و در این راستا سپاه پاسداران ملایر به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا خواهران با راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی ورزش‌های مختلف تلاش می‌کند تا قدمی در راه شناسایی و پرورش بانوان مستعد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ توجه به مسئله استعدادیابی بی شک نخستین قدم در راه پیشرفت رشته‌های ورزشی است.
جوانان و نوجوانان فراوانی در گوشه‌گوشه ایران اسلامی دارای استعدادهای فراوانی هستند که در صورت استعدادیابی صحیح می‌توان از آنان ورزشکاران موفقی پرورش داد و که در آوردگاه‌های بین‌المللی و جهانی خوش بدرخشند.
دراین‌بین نیابد جایگاه بانوان فراموش شود و در سال‌های اخیر بانوان ایرانی توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی صاحب مدال‌های مختلف جهانی شوند.
نقش استعدادیابی بر کسی پوشیده نیست و در این راستا سپاه پاسداران ملایر به همت حوزه مقاومت خواهران با راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی ورزش‌های مختلف تلاش می‌کند تا قدمی در راه شناسایی و پرورش بانوان مستعد داشته باشد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا ملایر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تلاش برای استعدادیابی بانوان جوان ملایر گفت: پایگاه استعدادیابی بانوان به همت سپاه و حوزه مقاومت فاطمه الزهرا تشکیل شده و از تیم‌ها ورزشی بانوان حمایت می‌کند.
سمیه بروجردی به فعالیت سه پایگاه استعدادیابی ورزشی بانوان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در پایگاه‌های استعدادیابی در رشته‌های والیبال، ووشو و فوتسال فعال هستند.
وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه‌های استعدادیابی عنوان کرد: کمک به اعزام تیم‌های ورزشی و استعدادیابی جوانان از جمله اقدامات این پایگاه‌های استعدادیابی است.
 فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا ملایر گفت: این پایگاه‌ها از سطح محلات و مساجد برای اضافه‌کردن به تیم‌های ورزشی استعدادیابی می‌کنند.
وی افزود: توجه به ورزش بانوان  بخصوص شکوفا کردن استعداد دخترانی که در مناطق محروم زدگی می‌کنند با بهره‌گیری و  استفاده از ظرفیت‌های سپاه ناحیه ملایر و سالن‌های ورزشی به‌صورت رایگان از دیگر اهداف این پایگاه‌های استعدادیابی است.
بروجردی بیان کرد: در آستانه سال نو در مراسمی از مربیان سه پایگاه استعدادیابی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا در رشته‌های والیبال، ووشو و فوتسال تجلیل شد.
وی افزود:  در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملایر برگزار شد، پیش از تجلیل، مربیان و گفتگویی صمیمی با فرمانده سپاه ناحیه ملایر داشتند و مشکلات و موانع سر راه و اعزام به مسابقات را مطرح کردند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا ملایر   بیان کرد: در این مراسم همچنین از ۳۵ نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ووشو بانوی تجلیل شد.
 انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار