نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. اسفند 1402 - 9:08   |   کد مطلب: 33223
نماینده منتخب مردم ملایر در دورازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مردم در این انتخابات نشان دادند اگر انتقاداتی هم دارند جای خودش مطرح می‌کنند اما نظام را تنها نمی‌گذارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ملایری‌ها با تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم در این دوره از انتخابات علی رغم همه سیاهنمایی‌های دشمن حضوری پرشور داشتند.
وی افزود: علی‌رغم تمامی اقدامات دشمنان و سیاه‌نمایی‌ها مردم حضوری گسترده در انتخابات  مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشتند و  عملاً اثبات کردند که  با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه هستند.
نماینده منتخب مردم ملایر در دورازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مردم در این انتخابات نشان دادند اگر انتقاداتی هم دارند جای خودش مطرح می‌کنند اما نظام را تنها نمی‌گذارند.
وی با تقدیر از اعتماد مجدد مردم ملایر عنوان کرد: اشتغال مهمترین دغدغه‌  برای من در این دوره از مجلس شورای اسلامی است.

آزادی‌خواه گفت: مردم برای بحث اشتغال مشکل دارند و مجلس شورای اسلامی و دولت باید برای این امر دست در دست یکدیگر دهند تا مشکلات مردم بخصوص قشر جوان در این امر رفع شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه با حضور پرشور مردم ایران اسلامی برگزار شد.
علی رغم تمامی اقدامات دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات و راه‌اندازی بزرگترین کمپین تحریم انتخابات اما مردم پیروز این انتخابات بودند و با حضور گسترده بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و مشت محکمی بر دهان یاوهگویان زدند.
مردم شهرستان ملایر نیز در این دوره انتخابات همچون سراسر کشور با حضوری پرشور مشارکت خود را نسبت به انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی افزایش دادند.
در حوزه انتخاباتی ملایر حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه برای سومین بار رأی اعتماد مردم را برای حضور در بهارستان به دست آورد و آقایان حسین احمدی و احمد آریایی نژاد به دور دوم انتخابات راه یافتند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار