نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. فروردين 1403 - 13:18   |   کد مطلب: 33325
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با اتکا به قدرت الهی و پشتیبانی ملت مؤمن، انقلابی و بصیر ایران به شجره‌ای تنومند و قوی تبدیل شده که ثمرات آن در اقتدار داخلی و اعتلای خارجی برای جهانیان روشن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به‍ مناسبت دوازدهم فروردین، بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ روز تعیین کننده و ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است. روزی که ملت فهیم، بصیر و انقلابی کشور عزیزمان با حضور حماسی و رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی خود، الگوی جدیدی از حاکمیت مبتنی بر مردم سالاری دینی تحت عنوان «جمهوری اسلامی ایران» را بنیان نهادند.
هرچی بخوای با اقساط بلندمدت و تضمین کیف قیمت! شهرلوازم‌خانگی
 

دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» سرآغاز دستیابی مردم ایران به استقلال و آزادی و رهایی از استبداد داخلی و استکبار خارجی پس از یک دوره طولانی و تاریخی در مبارزه علیه نظام‍های طاغوتی و وابسته به بیگانگان است که در پرتو مجاهدت روحانیت شیعه و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) مبتنی بر آموزه‌های دین مبین اسلام، مکتب عاشورا و ایثار و فداکاری آحاد ملت غیور ایران حاصل شد.

جمهوری اسلامی ایران امروز با اتکا به قدرت الهی و پشتیبانی ملت مؤمن، انقلابی و بصیر ایران به شجره‌ای تنومند و قوی تبدیل شده که ثمرات آن در اقتدار داخلی و اعتلای خارجی برای جهانیان روشن است.
 

نظام اسلامی ایران از آغاز مورد کید و کینه دشمنان قرار داشته و با انواع توطئه و فتنه‌ها، از جمله جنگ تحمیلی، ترور، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و فشار‌های سیاسی مواجه شده است، اما ملت غیور ایران با اتکا به تعالیم اسلامی، تحت رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و بر سر آرمان‍های نظام اسلامی ثابت قدم ماندند.

نظام جمهوری اسلامی با طی مراحل انقلاب و نظام‌سازی، به دستاورد‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری، دفاعی و امنیتی، پزشکی و عمرانی دست یافته و ایران اسلامی را به قله‌های افتخار و سربلندی رسانده است. این نظام مقدس که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن و مجاهدت مجاهدان راه خداست، با یاری خداوند متعال، هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی همچون گذشته توطئه‌های دشمنان را که امروز در ابعاد و اشکال ترکیبی و شناختی ظهور یافته و در پی جدا کردن مردم از نظام اسلامی است، خنثی کرده و در گام دوم انقلاب اسلامی نیز با شتاب در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی، مسیر عزت، تعالی و پیشرفت را طی کرده و در جهت ظهور منجی عالم بشریت (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) بسترسازی می‌کند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران در ماه میهمانی خدا و لیالی قدر، دوازدهم فروردین روز «جمهوری اسلامی ایران» را گرامی داشته و اعلام می‌دارد، همچون گذشته، تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) با اقتدار از نظام جمهوری اسلامی ایران که دستاورد بزرگ و تاریخی ملت ایران است، حفاظت و پاسداری می‌کند و در این مسیر فداکار و ثابت قدم خواهد ماند.»

دیدگاه شما