نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. فروردين 1403 - 9:19   |   کد مطلب: 33330
نماینده مردم ملایر در مجلس:
شهادت امام علی(ع) نشان از جنگ نرم دشمن است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت مولی‌الموحدین نشان از جنگ نرم دشمن دارد که جایگاه حق را نادیده می‌گیرد و کسی در محراب به امام علی علیه‌السلام ضربت زد که خود حافظ و قاری قرآن بود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه در مراسم احیا دومین شب از لیالی قدر در مسجد جامع ملایر با اشاره به جایگاه و عظمت شب‌های قدر گفت: دلیل عظمت و جایگاه لیالی قدر نزول قرآن کریم و تولد کتاب آسمانی مسلمانان است.

وی با اشاره به همزمانی شب قدر با شب شهادت امیرالمومنین علی علیه‌السلام تصریح کرد: برای شناخت شب‌های قدر باید زندگی امام علی علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیهم را شناخت و اگر این چنین شد می‌توان شب‌های قدر را درک کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: معرفی امام اول شیعیان توسط جرج جرداق مسیحی که بارها نهج‌البلاغه را مطالعه کرد و کتابی با عنوان منادی عدالت نوشت نشان از این دارد که جایگاه و عدالت امام علی علیه‌السلام برای همه آزادگان جهان جذاب است و آنان را شیفته خود می‌کند.

وی با بیان وقایع تاریخی زمان پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام تصریح کرد: امام علی علیه‌السلام در دوران ابتدای اسلام بارها با جنگ‌های مختلف با خود مسلمین نادان جنگید و با جهل و تحلیل غلط مبارزه کرد.

آزادی‌خواه بیان کرد: امروز هر چه ضربه می‌خوردیم از عمروعاص هاست که تلاش‌های مالک‌های اشتر دیده نمی‌شود و جاهلان و تحلیل‌گران ضربه‌های بزرگی به اسلام زدند.

وی گفت: شهادت مولی‌الموحدین نشان از جنگ نرم دشمن دارد که جایگاه حق را نادیده می‌گیرد و کسی در محراب به امام علی علیه‌السلام ضربت زد که خود حافظ و قاری قرآن بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تاریخ برای عبرت گرفتن است و وقایع دوران مظلومیت امام علی علیه‌السلام پر از عبرت برای همه دوران‌ها است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار